آفتاب

واقعه غدیر در استان سمنان بازسازی می‌شود

واقعه غدیر در استان سمنان بازسازی می‌شود

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر استان سمنان گفت: همزمان با هجدهم ذی‌الحجه و عید سعید غدیر واقعه غدیر خم در استان سمنان بازسازی و به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سمنان، اسحاق هراسانیان، با اشاره به بازسازی واقعه بزر گ و تاریخی غدیرخم همزمان با عید سعید غدیرخم اظهار کرد: غدیر روز اکمال دین است و مسلمانان با تمسک به آن می‌توانند به سمت صلاح حرکت کنند.

وی افزود: همزمان با هجدهم ذی‌الحجه و عید سعید غدیر واقعه غدیر خم در استان سمنان بازسازی و به نمایش گذاشته می‌شود.

جانشسن سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان یادآور شد. نخستین جلسه ستاد بازسازی واقعه بزرگ و تاریخی غدیر خم با حضور اعضای ستاد روابط عمومی، معاونت فرهنگی، بسیج هنرمندان، مداحان و معاونت اردویی برگزار شد.

هراسانیان هدف از بازسازی صحنه غدیر را تبیین و جایگاه واقعه غدیر، فرهنگ‌سازی خطبه غدیر و آشنایی نسل جوان با واقعه غدیر عنوان کرد.

وی با اشاره به این‌که واقعه غدیر باید در قالب مصادیق واقعی به جوانان آگاهی داده شود، افزود: مهمترین هدف در این برنامه اشاعه فرهنگ غدیر در جامعه است.

رئیس ستاد باسازی واقعه غدیر استان سمنان با اشاره به جایگاه ولایت در دین اسلام، گفت: شأن و جایگاه پیامبر اسلام و امام علی (ع) باید در واقعه غدیر برای جامعه اسلامی به ویژه جوانان تبیین شود.

هراسانیان خاطرنشان کرد: بازسازی واقعه غدیر همزمان با عید غدیرخم در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان برگزار می‏‌شود.

انتهای پیام

کد N443668

وبگردی