آفتاب
عضو دفتر سیاسی حماس:

اسراییل باید بهای سنگینی در قبال اطلاع از وضعیت اسیرانش بپردازد

اسراییل باید بهای سنگینی در قبال اطلاع از وضعیت اسیرانش بپردازد

تهران - ایرنا - ˈمحمد نزالˈ عضو دفتر سیاسی ˈجنبش مقاومت اسلامی فلسطینˈ (حماس) گفت که رژیم صهیونیستی در قبال اطلاع از وضعیت اسیرانش باید بهای سنگینی بپردازد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری فلسطینی ˈالقدسˈ، نزال گفت که این جنبش تنها در صورتی درباره سرنوشت سربازان اسراییلی به اسارت درآمده توسط نیروهای مقاومت اطلاعات خواهد داد که اشغالگران بهای سنگین آن را بپردازند.

وی در گفت و گو با شبکه خبری ˈالرسانه نتˈ اضافه کرد که خواسته ˈگردان های عزالدین القسامˈ مبنی بر ضرورت افشای هویت جاسوسان رژیم اشغالگر در کرانه غربی و نوار غزه مرحله تازه ای بر پایه اعتماد به نفس و توازن قدرت در مقابل ارایه اطلاعات از سرنوشت سربازان اسیر اسراییلی است.

گردان های القسام در جریان حملات رژیم صهیونیستی به غزه از به اسارت درآوردن ˈشاوول آرونˈ سرباز اسراییلی در درگیری با نیروهای اشغالگر در منطقه ˈالتفاحˈ در شرق غزه خبر دادند و اشغالگران صهیونیست نیز اعلام کردند که سرباز دیگری به نام ˈگولدن هدارˈ در ˈرفحˈ اسیر شده است .

نزال اشاره کرد که مقامات رژیم صهیونیستی مساله اطلاع از سرنوشت سربازان اسیر را در صدر اولویت های خود در قاهره مطرح کردند.

این مقام فلسطینی افزود: اسراییلی ها می خواهند بدون پرداخت بهایی، به اطلاعات رایگان دست یابند که این از نظر برای مقاومت قابل قبول نیست.

وی با یادآوری این که مذاکره بر سر مبادله اسرا، رویدادی جداگانه و مستقل از مذاکرات کنونی برای توقف تجاوزهای اسراییل به غزه خواهد بود، آمادگی حماس را برای چنین مذاکراتی اعلام کرد.

در تهاجم صهیونیست ها به نوار غزه دستکم دو هزار غیرنظامی فلسطینی شهید و هزاران نفر دیگر زخمی و آواره شده اند.

رسانام**1408**1651
کد N443361

وبگردی