آفتاب
در گفت و گو با ایرنا؛

انصاریان: آیت الله مهدوی کنی به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد

انصاریان: آیت الله مهدوی کنی به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد

تهران-ایرنا- رییس دفتر رییس مجلس خبرگان رهبری از انتقال آیت الله مهدوی کنی به بیمارستان شهید رجایی تهران خبر داد و گفت: انتقال آیت الله مهدوی کنی با توجه به نظر خانواده، مشورت پزشکان و تیم پزشکی و درمانی انجام گرفته است.

«ابراهیم انصاریان» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره آخرین وضعیت آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: شرایط عمومی آیت الله مهدوی کنی مطلوب و مناسب است؛ تیم پزشکی به سرپرستی دکتر ولایتی نسبت به درمان ایشان مسوولیت دارند و اقدامات لازم پزشکی را با کمک همکاران مجرب و متخصصان درزمینه های مختلف انجام می دهند.

وی افزود: بیت حضرت آیت الله مهدوی کنی از تیم پزشکی سابق و کادر پرستاری و خدماتی خصوصا مدیریت بیمارستان بهمن کمال تشکر را دارند که در این مدت تلاش هایی را در مورد آیت الله مهدوی کنی بکار بردند.

انصاریان در خصوص دلیل انتقال و جابجایی آیت الله مهدوی کنی به بیمارستان دیگر اظهار داشت: چون در روز14 خرداد حضرت آیت الله مهدوی کنی دچار مشکل قلبی شدند، ضروری بود که ایشان به نزدیکترین مرکز و بیمارستان اعزام شوند با توجه به اینکه در این مدت وضعیت عمومی ایشان به حالت عادی و مطلوب رسیده لازم بود که ایشان به بیمارستان که سالهای قبل در آنجا مسائل درمانی را دنبال می کردیم منتقل شوند.

رییس دفتر ریاست مجلس خبرگان رهبری افزود: باتوجه به نظر خانواده و مشورت پزشکان و تیم پزشکی و درمانی این انتقال روز گذشته انجام گرفت و با همکاری کادر پزشکی بیمارستان انشاء الله درمان وی به خوبی انجام می شود.

انصاریان از همه مردم و متدینین خواست برای سلامتی حضرت آیت الله مهدوی کنی دعا کنند تا بزودی شاهد بهبودی وی باشیم.

سیام**7261**1572
کد N443328

وبگردی