آفتاب
همراه با تصویر/

برگزاری مراسم ازدواج در پناهگاه فلسطینیان/ زندگی در غزه همچنان در جریان است

برگزاری مراسم ازدواج در پناهگاه فلسطینیان/ زندگی در غزه همچنان در جریان است

یک زوج فلسطینی با برگزاری مراسم ازدواج در یک مدرسه سازمان ملل نشان دادند که به رغم حملات وحشیانه رِژیم صهیونیستی زندگی همچنان در نوارغزه در جریان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، با وجود اینکه ساکنان نوار غزه در طول یک ماه گذشته در معرض شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته بودند و بسیاری از آنها، افراد خانواده و آشنایان خود را از دست داده اند، زندگی همچنان در غزه در جریان است.

با وجود عزادار شدن بسیاری از خانواده های فلسطینی در نوار غزه منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از برگزاری مراسم ازدواج در یکی از مدرسه هایی که به عنوان پناهگاه برای خانواده های آواره فلسطینی استفاده می شود خبر دادند.

 

 

ساکنان مدرسه "بنات الشاطی" در بیت لاهیا پلاکاردی را بر دیوار این مدرسه نصب کرده اند که بر روی آن نوشته شده: با وجود دردها، ما شادیها را زنده نگاه می داریم.

 

"ریاض فیاض" پدر نوعروس فلسطینی که همه چیز خود را در حملات رژیم صهونیستی از دست داده و هم اکنون همراه خانواده در یکی از مدارس وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل (آنروا) در "بیت لاهیا" به سر می برد در گفتگو با خبرگزاری آناتولی گفت: زندگی ما در آینده به روند طبیعی خود بازمی گردد و امروز مراسم ازدواج دخترم را در این شرایط برگزار می کنم که به اسرائیل بگویم که هرکاری که انجام بدهد باز هم نمی تواند ما را از ادامه زندگی به شکل طبیعی باز دارد.

وی گفت با وجود این که خانه ام خراب شده است اما زندگی طبیعی ما همچنان در جریان است.

کد N443254

وبگردی