آفتاب

بازدید سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران از ندامتگاه دژبان ارتش

بازدید سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران از ندامتگاه دژبان ارتش

سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران به همراه دادستان نظامی استان از ندامتگاه دژبان ارتش بازدید کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بازدید که معاونین دادستان و دادیار ناظر زندان دادسرای نظامی تهران نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی فراتی و هیات همراه از قسمت‌های مختلف این زندان دیدار کردند و در جریان نحوه خدمت‌رسانی به مددجویان قرار گرفتند.

هیات بازدید کننده، با تک تک مددجویان صحبت کرده و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

همچنین دادستان نظامی تهران در جمع مددجویان سرباز با تأکید بر استفاده درست از دوران جوانی افزود: به دلیل وجود توانایی لازم، جوانی بهترین دوران و فرصت برای خدمت به پدر و مادر و همنوعان است.

شکرالله بهرامی بیان کرد: خدمت مقدس سربازی یکی از دورانی است که می‌توانید به هموطنان خود خدمت کرده و با حراست از مرزهای کشور، امنیت را برای مردم تأمین کنید. هیچ تبعیضی هم وجود ندارد و همه باید به خدمت سربازی اعزام شوند.

دادستان نظامی تهران به اثرات ناشی از ارتکاب جرم بر خانواده مجرمین اشاره کرد و گفت: پدر و مادر بر گردن ما حق دارند و نباید با کارهایمان موجب اذیت و آزار آنها شویم، گاهی اوقات در دادسرا پدر و مادری دیده می شوند که از دست فرزند خود عاصی شده اند و ناله و نفرین می کنند.

وی مددجویان را به نماز اول وقت توصیه کرد و گفت: نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خداوند است و موجب عدم به بیراهه کشیده شدن انسان می شود.

در پایان این بازدید، سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران در جلسه ای با مسؤلان ندامتگاه از نظم و انضباط حاکم و بهداشت بخش‌های مختلف زندان قدردانی کرد.

انتهای پیام

کد N442906

وبگردی