آفتاب

52 درصد انگلیسی‌ها خشونت اسرائیل در غزه را بیش از حد می‌دانند

52 درصد انگلیسی‌ها خشونت اسرائیل در غزه را بیش از حد می‌دانند

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که 52 درصد از انگلیسی‌ها معتقدند که خشونت‌های اسرائیل در غزه بیش از حد و نامتناسب است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نتایج نظرسنجی گاردین و آ.بی.سی.ام، نشان داد که اکثر انگلیسی‌ها بر این باورند که اسرائیل از خشونت بیش از حد در غزه استفاده کرده و 41 درصد می‌گویند که نظرشان درباره اسرائیل تغییر کرده است.

نظرسنجی روز سه‌شنبه پس از حملات رژیم صهیونیستی به غزه انجام شده که نشان می‌دهد جایگاه اسرائیل در میان انگلیسی‌ها بدتر از پیش شده است.

طبق این نظرسنجی، 52 درصد از شرکت کنندگان معتقدند که اسرائیل در جریان حمله به غزه اقداماتش نامتناسب و بیش از حد بوده است در عوض 19 درصد از پاسخ دهندگان حملات اسرائیل را متناسب دانستند و 29 درصد نظری نداشتند.

طبق این نظرسنجی، 41 درصد از پاسخ دهندگان گفته‌اند که پس از این حملات نظرشان درباره رژیم صهیونیستی بسیار بدتر شده است اما 48 درصد همچنان همانند گذشته درباره اسرائیل فکر می‌کنند. در این میان تنها دو درصد گفته‌اند نظرشان درباره اسرائیل در جریان حملات بهتر شده است.

همچنین یک پنجم از کسانی که مورد سوال قرار گرفتند، 21 درصد، می‌گویند که نظرشان درباره فلسطینی‌ها بدتر شده است و تنها 9 درصد می‌گویند که نظرشان بهتر شده است. حدود 60 درصد نیز می‌گویند نظرشان درباره فلسطین عوض نشده است و 9 درصد هم نظری ندادند. این نظرسنجی در میان 1002 تن بین رده سنی 18 سال به بالا در سراسر انگلیس انجام شد.

در جریان عملیات‌های رژیم صهیونیستی در غزه که از هشتم ژوئیه آغاز شد دستکم 1402 غیرنظامی کشته شدند که شامل 456 کودک و 237 زن است.

انتهای پیام

کد N442893

وبگردی