آفتاب

راکیتیچ: مسی می‌تواند تا 80 سالگی بازی کند!

راکیتیچ: مسی می‌تواند تا 80 سالگی بازی کند!

ها‌فبک کروات بارسلونا به تمجید از لیونل مسی پرداخت و عنوان کرد: این ستاره آرژانتینی می‌تواند تا 80 سالگی بازی کند!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایوان راکیتیچ ، ها‌فبک کروات جدید بارسلونا به تمجید از لیونل مسی پرداخت و عنوان کرد: این ستاره آرژانتینی می‌تواند تا 80 سالگی فوتبال بازی کند.

راکیتیچ که با جدایی از تیم سویا به بارسلونا پیوسته است با تمجید از لیونل مسی، گفت: از این که قرار است در این فصل با مسی هم بازی باشم هیجان زده هستم. خدا به او مهارت‌هایی داده است که باعث شد با مابقی فوتبالیست‌ها متمایز باشد. از این که قرار است در کنار او فوتبال بازی کنم خیلی هیجان زده هستم. مسی بازیکن بسیار بزرگی است و برای من افتخار است که در کنار او فوتبال بازی کنم.

راکیتیچ ادامه داد: مسی بدون اغراق بهترین بازیکن جهان است و فکر می‌کنم بتواند تا 80 سالگی فوتبال بازی کند. او هر وقت که به میدان می‌رود سعی می‌کند به تنهایی تفاوت‌ را رقم بزند.

بارسلونا در هفته‌ نخست لیگا باید برابر الچه به میدان برود. آنها فصل گذشته نتوانستند به قهرمانی در لیگ دست یابند و این فصل امیدوار هستند بتوانند قهرمانی‌شان را در لیگا از آتلتیکو مادرید پس بگیرند.

راکیتیچ در پایان درباره شرایط تیمش در فصل جدید لیگا گفت: انریکه توانسته با بازیکنان بارسلونا هماهنگ باشد و فکر می‌کنم که بتوانیم نتایج خیلی خوبی را در این فصل در لیگ کسب کنیم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

کد N442858

وبگردی