آفتاب

نماینده رشت:منتقدین در همه دولتها وجود داشته اند/به ادبیات دولت قبل انتقاد داشتیم

نماینده رشت:منتقدین در همه دولتها وجود داشته اند/به ادبیات دولت قبل انتقاد داشتیم

تهران- ایرنا- نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی وجود منتقدین نسبت به دولتها را همیشگی دانست و گفت: منتقدین در همه دولتها وجود دارند و هیچ گاه از بین نخواهند رفت؛ دولت ها نیز باید تلاش کنند از نظرهای منتقدین دلسوز استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «جبار کوچکی نژاد»روز چهارشنبه در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان ملت انتظار داشتند در جلسه اخیر رییس جمهوری با سفرا موضوعاتی همچون سیاست های اقتصادی دولت ، دغدغه های مردم، سیاست های حمایتی از مردم غزه و عراق مطرح شود که متاسفانه سخنانی دیگر ارائه شد که شان حقوقی مقام ریاست جمهوری و پشتوانه مردمی نداشت.

وی خطاب به رییس جمهوری کشورمان گفت: شما شعار اعتدال را از ابتدا مطرح کردید که نیمی رای دهندگان شما را برگزیدند؛ اما زمانی نگذشت که درست بر عکس شعار اعتدال عمل می کنید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: منتقدین در همه دولتها وجود دارند و هیچ گاه از بین نمی روند؛ دولت ها باید تلاش کننند از نظرات و دغدغه های برحق منتقدین که دلسوز نظام هستند در جهت اصلاح روش استفاده کنند.

کوچکی نژاد تصریح کرد: می گویند دولت قبلی ادبیات درستی نداشت ماهم منتقد دولت قبلی بودیم و روی دیدگاههای خود پافشاری می کردیم و نطق های نمایندگان گویای این قضیه است.

وی به خطاب به رییس جمهوری گفت: دولت شما که با اعتدال شکل گرفته نه تنها اعتدال را رعایت نمی کند، بلکه چپ کرده و از جاده اعتدال خارج شده و از خط قرمز هم گاهی عبور می کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت اصلاحات شعار ˈزنده باد مخالفˈ را در عین عمل نکردن به آن مطرح می کرد، گفت: این شعار در آن دوران داده می شد اما متاسفانه شما شمشسیر کشیده اید و منتقدین نشست ژنو را بی سواد دانستید که مورد اعتراض قرار گرفت.

کوچکی نژاد ادامه داد: شما بعد از آن انتقاد اولیه گفتید که مسوول بهشت و جهنم نیستیم که باز مورد اعتراض واقع شد ولی توجهی نکردید و اخیرا منتقدین را ترسو، بزدل سیاسی دانسته اید.

وی افزود:آقای رییس جمهوری تاریخ ملت مبارزات ایران پر از بصیرت و شعور سیاسی است و شجاعت و مردانگی در ملت ایران وجود دارد؛بزدل سیاسی کسانی هستند که در جریان فتنه 88 و 78 در همین تهران در خیابان ها لرزیدند وبه سمت دشمن نظام دست دراز کردند که امروز تعدادی از آن خائنین در پست های مدیریتی شما مشغول هستند؛ امروز آنها هستند که عناد دارند و به شکلی در شما نفوذ کرده اند ؛ حال فرزندان انقلاب را مور حمله قرار می دهید؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مگرشما از مذاکرات راضی هستید؟ گفته اید که تحریم ظالمانه است و اگر پیشرفت در مذاکرات نباشد مسیر خود را طی می کنیم؛ پس بنابراین با این نظرات شما هم دلواپس مذاکرات شده اید.

کوچکی نژاد خاطر نشان کرد: فرزندان امام و رهبری جهنم را برای دشمنان نظام چه در داخل و چه در خارج می خواهند.

وی به رییس دولت گفت: شما می فرمایید بخشی از مذاکرات را در کتاب آورده ام تا ترسوها ببینند ؛ فاتحان فاو و شلمچه و فتنه 88 از پیروزی شما در عرصه بین المللی خوشحال می شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزد: موافقان و همراهان دشمن نظام و کسانی که در انقلاب دل امام و رهبری را خون کرده ند از پیروزی شما نگران هستند؛ کمی به بیرون از فضایی که برایتان ایجاد کرده اند بروید؛ عینک بدیینی را کنار گذارید؛ فرزندان انقلاب منتقد برخی از رفتارهای شما همچون انتصابات مسئله دار هستند؛ باید نگران دغدغه رهبر انقلاب باشید.

کوچکی نژاد خاطر نشان کرد: شما قسم خوردید پاسدار اسلام باشید و از خودکامگی پرهیز کنید و از حقوق ملت دفاع کنید و از قدرتی که امانت ملت است حفظ کنید؛ پس شان ملت و منتقدین را رعایت کنید.

وی به برخی مشکلات حوزه نمایندگی خود اشاره کرد و گفت: امروز در استان ما مردم دغدغه اشتغال، بیکاری و فروش محصولات را دارند و امیدواریم رسیدگی شود.

سیام**7261**1415
کد N442775

وبگردی