آفتاب

لاریجانی: لایحه خروج از رکود اقتصادی یکشنبه در مجلس رسیدگی می شود

لاریجانی: لایحه خروج از رکود اقتصادی یکشنبه در مجلس رسیدگی می شود

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت لایحه خروج از رکود اقتصادی را به مجلس تقدیم کرده اما به دلیل توزیع نشدن بین نمایندگان، بررسی آن به جلسه یکشنبه آینده موکول می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری برای بررسی لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و لایحه موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور (خروج از رکود اقتصادی) در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس حضور یافتند.

«علی لاریجانی» با اعلام ارایه لایحه موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور (لایحه خروج از رکود اقتصادی) به مجلس افزود: با توجه به این که این لایحه باید تکثیر می شد و حداقل یک ساعت قبل از بررسی در اختیار نمایندگان قرار می گرفت، بررسی آن به جلسه یکشنبه آینده موکول می شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل فقط درباره لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت بحث کرده و آن را به رای گیری گذاشتیم.

به گزارش ایرنا، طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار بود امروز توضیحاتی را درباره لایحه یک فوریتی خروج از رکود اقتصادی توضیحاتی به نمایندگان مجلس ارایه کند که در جلسه امروز با توجه به سخنان لاریجانی فقط محمدباقر نوبخت درباره لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت توضیحاتی داد که این لایحه به تصویب نمایندگان رسید.

سیام**9103**9132**1336
کد N442545

وبگردی