آفتاب

آذر منصوری: رسانه ملی در پوشش اخبار غزه جناحی عمل کرد

آذر منصوری: رسانه ملی در پوشش اخبار غزه جناحی عمل کرد

یک عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح‌طلب با بیان اینکه "رسانه ملی باید یک رسانه فراگیر و پوشش‌دهنده همه افکار جامعه باشد"، گفت: متأسفانه این رسانه درباره وقایع غزه جناحی عمل کرد و به دنبال ضربه زدن به جناح رقیب بود.


آذر منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به نحوه عملکرد صداوسیما در پوشش اخبار جنگ غزه، اظهار کرد: جنگ غزه یک فاجعه انسانی علیه بشریت است و هر انسانی بنا به وظیفه انسانی خود باید در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهد.



 


 


وی در ادامه افزود: در کشور ما نیز با توجه به وجود حساسیت نسبت به مسأله فلسطین، جناح‌های سیاسی نمی‌توانند در مقابل این جنایات سکوت کنند و باید نسبت به آن واکنش نشان دهند که اصلاح‌طلبان نیز همانند سایر نیروهای سیاسی، جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.



 


 


این فعال سیاسی با انتقاد از گرایش صداوسیما اظهار کرد: اگر رسانه ملی می‌خواهد به رسالت ملی بودن خود عمل کند باید در مواجهه با چنین فجایعی به گونه‌ای اقدام کند که موجب واکنش عمومی مردم نسبت به عملکرد خود و حتی وقایع غزه نشود اما عملکرد صداوسیما این رسانه را در قالب جانبداری از یک جناح سیاسی قرار می‌دهد که این نوع عملکرد بازتاب مثبتی از حیث دفاع از مردم غزه ندارد.



 


 


منصوری در پایان با اشاره به اینکه "سازمان‌های مدافع حقوق بشر یا سازمان‌های همراه اسرائیل به دلیل فشار افکار عمومی مجبور به محکوم کردن اقدامات این رژیم شده‌اند"، تاکید کرد: صداوسیما باید به گونه‌ای عمل کند که انسجام ملی و یکپارچگی مردم در محکومیت رژیم صهیونیستی حفظ شود. این نوع عملکرد صداوسیما می‌تواند این انسجام را دچار خدشه کند.



 


 


انتهای پیام



           
کد N442000

وبگردی