آفتاب
بروجردی در دیدار نخبگان سیاسی و اجتماعی سوریه:

مردم سوریه تاوان حمایت از مقاومت فلسطین را می پردازند

مردم سوریه تاوان حمایت از مقاومت فلسطین را می پردازند

جمعی از نخبگان سیاسی و اجتماعی سوریه با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جمعی از نخبگان سیاسی٬ اجتماعی و دانشگاهیان کشور سوریه ظهر امروز(سه شنبه) با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بروجردی در ابتدای این دیدار جنگ تحمیل شده به سوریه را یک ظلم تاریخی به ملت سوریه دانست و گفت: مردم سوریه تاوان حمایت از مقاومت فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی را می‌پردازند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه را یک افتخار دانست و افزود:‌ ایستادگی٬ صبر و مقاومت دولت و ملت قهرمان سوریه رمز شکست‌ناپذیری این کشور بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که وحدت و انسجام ملی تمامی اقوام و مذاهب سوریه آینده این کشور را تضمین خواهد کرد٬‌ تصریح کرد: اتکا به توانمندی های داخلی و توکل بر خدا به بازسازی سوریه منجر خواهد شد.

بروجردی در پایان با محکوم ساختن اقدامات گروه‌های تکفیری در کشتار مردم بی گناه و بی دفاع در سوریه و عراق٬‌ خاطرنشان کرد: اسلام دین رحمت و عطوفت است و اقدامات جنایتکارانه گروه‌های افراطی و کشتار مردم بی گناه از مذاهب مختلف ظلمی آشکار به اسلام می‌باشد.

در ادامه این دیدار چند تن از نمایندگان مجلس سوریه٬ اساتید دانشگاه و رهبران مسیحی این کشور با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی جمهوری اسلامی ایران از مردم سوریه خاطرنشان کردند این حمایت ها از حافظه مردم سوریه خارج نخواهد شد.

اعضای هیأت مذکور در پایان بر یکپارچگی و اتحاد ملت سوریه جهت پیروزی نهایی و بازسازی این کشور تإکید کردند.

انتهای پیام

کد N441729

وبگردی