آفتاب
نماینده مردم گناباد:

شبکه‌های اجتماعی برای صهیونیست‌ها دردسرساز شد

شبکه‌های اجتماعی برای صهیونیست‌ها دردسرساز شد

بهترین راه برای ما این است كه از طریق رسانه‌های دیجیتال ورود پیدا كنیم و پیام انقلاب را به گوش مردم دنیا برسانیم. طبیعتا افراد زیادی در دنیا وجود دارند كه این پیام را می پذیرند به شرط آنكه به طور صحیح این پیام را به آنها منتقل كنیم.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از شبکه های اجتماعی باید به عنوان سلاحی علیه استکبار استفاده کنیم، گفت: در جریان تجاوز صهیونیست‌ها به غزه، نیروی های انقلابی و تشکل های بشر دوستانه با هوشمندی و با اطلاع رسانی دقیق خود در شبکه های اجتماعی، اجماعی جهانی را علیه صهیونیست ها ایجاد و حامیان آنها را تحت فشار گذاشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، محمد رجایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با بیان بر اینكه اهمیت فضای مجازی بر كسی پوشیده نیست، گفت: با توجه به گسترش استفاده از رایانه در بین جوانان و خانواده ها و گسترش اینترنت، افراد زیادی از طریق این ابزار در جریان مسائل و رویدادهای دنیا قرار می گیرند.

وی با اشاره به مشكلات شبكه های اجتماعی افزود: فضای مجازی ضمن اینكه تهدیدهایی را برای مسائل اخلاقی ایجاد كرده، ولی فرصت های زیادی را هم برای اطلاع رسانی درست كرده است.

عضو كمیسیون اقتصادی گفت: یكی از عواملی كه در دنیا باعث شد موضوع پوشش بین المللی داشته باشد، اطلاع رسانی دقیق و به لحظه از جنایات صهیونیست ها در رسانه های مجازی و شبكه های اجتماعی از سوی نیروهای انقلابی و تشكل های انسان دوستانه بود. بنابر این اهمیت فضای مجازی خیلی روشن است و ما تا جایی كه می توانیم، باید برای تقویت مسائلی كه می تواند در فضای مجازی اطلاع رسانی درست به مردم دنیا داشته باشد، سرمایه گذاری بكنیم.

وی گفت: با حمایت از نیروهای انقلابی و فعالیت در عرصه رسانه های دیجیتال می توانیم از شبكه‌های اجتماعی به عنوان سلاحی كارا در برابر استكبار جهانی استفاده كنیم.

وی با تاكید بر اینكه به اندازه كافی در این مورد كار نكرده ایم، گفت: آن طوری كه باید و شاید سرمایه گذاری در این زمینه نكردیم كه یك مقدار آن به این مساله بر می گردد كه توجه به ضرورت و اهمیت فضای مجازی كمتر بوده است.

رجایی افزود: مساله بعدی احتمالا به بودجه و هزینه ای كه باید اختصاص داده می شد و در اختیار نبوده، بر می گردد كه باید تلاش كنیم تا بودجه لازم در این زمینه هزینه می شود.

وی گفت: با توجه به اثرگذاری رسانه های دیجیتال كه در سطح دنیا دارد، باید به فضای مجازی پرداخته شود و برگزاری نمایشگاه می تواند موثر باشد.

نماینده گناباد گفت: ما مدعی هستیم كه انقلاب ایران انقلابی است كه باید صادر بشود. اما منظور از صدور انقلاب این نیست كه بخواهیم به وسیله اسلحه و جنگ و مسایل این چنینی دنیا را تحت تاثیر قرار بدهیم، بلكه آن چیزی كه مد نظر امام راحل بود، رساندن پیام انقلاب به گوش مردم دنیا از طریق رسانه هاست و تا زمانی كه حضور خود را در قالب نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی عرضه نكنیم، موفق نخواهیم بود.

وی افزود: ما معتقدیم كه انقلاب ما پیام های بسیار خوب و جذابی برای مردم دنیا دارد. عدالت خواهی، مبارزه با ظلم و حمایت واقعی از انسانیت حتی حمایت از بانوان و خانم ها كه ما را متهم به خلاف آن می كنند.

رجایی گفت: بهترین راه برای ما این است كه از طریق رسانه‌های دیجیتال ورود پیدا كنیم و پیام انقلاب را به گوش مردم دنیا برسانیم. طبیعتا افراد زیادی در دنیا وجود دارند كه این پیام را می پذیرند به شرط آنكه به طور صحیح این پیام را به آنها منتقل كنیم.

عضو كمیسیون اقتصادی با تاكید بر اهمیت نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: از یك سو باید این نمایشگاه مورد حمایت قرار گیرد و از سوی دیگر نباید جلوی برگزار كنندگان این نمایشگاه سنگ اندازی شود. به هر حال این نمایشگاه می خواهد توانمندی ایران را به جهانیان عرضه كند و باید از آن حمایت شود.

کد N441723

وبگردی