آفتاب
بذرپاش:

بیشترین سوالات نمایندگان مجلس از دولت در حوزه اقتصاد و بهداشت بوده است

بیشترین سوالات نمایندگان مجلس از دولت در حوزه اقتصاد و بهداشت بوده است

تهران-ایرنا- عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعداد سوالات یک ساله از دولت روحانی 20 درصد کمتر از سوالات مدت مشابه یک ساله دولت احمدی نژاد است، گفت که بیشتر این سوالات در حوزه اقتصاد و بهداشت و درمان بوده است.

به گزارش ایرنا از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، مهرداد بذرپاش در نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل دانشجویان که در دانشگاه مازندران برگزار شده بود با اشاره به فضاسازی علیه مجلس اظهار داشت: عده ای با هدف تخریب مجلس سعی می کنند نشان دهند که مجلس در حال سوال های بی ربط و بسیار زیاد از دولت است.

وی افزود: در حالی که آمارها نشان می دهد تعداد سوالات یک ساله از دولت نسبت به یک سال دولت احمدی نژاد 20 درصد کمتر و این سرو صداها با هدف خاص و از اساس بی ربط و بی منطق است؛ چرا که مجلس زنده مجلسی است که در بعد نظارتی فعال باشد.

بذرپاش خاطر نشان کرد: از آن طرف موضوعات سوالات نیز نشان می دهد بسیاری از سوالات با هدف رفع مشکلات زیربنایی و اقتصادی انجام شده است. از 980 سوال یکسال گذشته از دولت آقای روحانی 40 درصد سوالات اقتصادی یعنی حدود 395 سوال، 22 درصد سوالات عمرانی یعنی حدود 216 سوال، 16 درصد سوالات علمی و آموزشی یعنی حدود 152 سوال، 12 درصد سوالات قضایی و سیاسی یعنی حدود 118 سوال، 4 درصد سوالات بهداشتی و درمانی و 6 درصد سوالات حقوقی و امنیتی است.

وی گفت: این موضوع نشان می دهد اکثریت سوالات اقتصادی و عمرانی و زیربنایی و بهداشت و درمان است.

سیام**9121 **1449
کد N441509

وبگردی