آفتاب

قدردانی دفتر رئیس‌‌جمهوری از مردم استان چهارمحال و بختیاری

قدردانی دفتر رئیس‌‌جمهوری از مردم استان چهارمحال و بختیاری

دفتر رییس‌ جمهوری در پیامی با قدردانی از حضور پرشور و استقبال گرم و صمیمانه مردم مؤمن و دلاور استان چهارمحال و بختیاری از کاروان دولت تدبیر و امید، اظهار امیدواری کرد با تدبیر و تلاش هر چه بیشتر مسئولان و همکاری و همراهی مردم عزیز، گام‌های بلندی برای توسعه پایدار این خطه حاصل‌خیز برداشته شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

استقبال و میزبانی صمیمانه و پرشور مردم مؤمن و دلاور استان چهارمحال و بختیاری از کاروان دولت تدبیر و امید، جلوه دیگری از وحدت، همدلی و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت و انگیزه‌ای مضاعف در خدمتگزاری به ملت، آفرید.

مردم خوب و عشایر غیور این اقلیم قد برافراشته بر بلندی‌های زاگرس، به برکت فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی همواره پاسداران راستین میهن بویژه در دوران انقلاب و دفاع مقدس بوده‌اند.

تبلور استقامت، صفا و زیبایی طبیعت بکر در روح مردمان صبور این سرزمین نشانه‌ای از همراهی صلح و اعتدال فطری انسان با آیات الهی است که باید در حفظ و تقویت آن کوشید و از دستاوردهای غنی آن درس ساده‌زیستی، امید و نشاط آموخت.

دولت به لطف آگاهی و حمایت‌های مردم نجیب و قهرمان این استان، با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مورد نظر، تلاش و همت بیشتر در جهت برآوردن مطالبات به حق آنان و گشودن افق‌های تازه توسعه و رفاه در استان خواهد داشت. ان‌شاء الله.

به پاس حضور پرشور و استقبال گرم مردم شریف این استان، از خدمتگزاران خود در دولت تدبیر و امید، لازم می‌دانیم از اقشار مختلف مردم، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران، عشایر غیور، فرهنگیان، دانشگاهیان، دانشجویان، دانش‌آموزان، کشاورزان، کسبه، کارگران، اصحاب پرتلاش رسانه، جوانان پرشور و با نشاط، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.

امید است در سایه عنایات الهی، تدبیر و تلاش هر چه بیشتر مسئولان و همکاری و همراهی مردم عزیز، گام‌های بلندی برای توسعه پایدار این خطه حاصل‌خیز برداشته شود و تصمیمات و برنامه‌های دولت چشم ‌انداز روشنی برای این استان محقق کند.

دفتر رییس‌ جمهوری اسلامی ایران

 

45503

کد N441374

وبگردی