آفتاب

حسینیان: نمایندگان در جلسه غیرعلنی درباره سخنان رییس جمهوری اظهار نظر کردند

حسینیان: نمایندگان در جلسه غیرعلنی درباره سخنان رییس جمهوری اظهار نظر کردند

تهران - ایرنا - «روح الله حسینیان» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:در جلسه غیرعلنی امروز عده ای از نمایندگان درباره سخنان روز گذشته رییس جمهوری در جمع سفرا اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حسینیان در پایان جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: 180 نفر از نمایندگان درباره سخنان دیروز رییس جمهوری درخواست تشکیل جلسه غیرعلنی داشتند که هیات رییسه با آن موافقت کرد.

وی افزود: در این جلسه عده ای از نمایندگان درباره سخنان روز گذشته رییس جمهوری در جمع سفرا اظهار نظر کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره نتیجه این جلسه هم اظهار داشت: در پایان جلسه تصمیم گیری می شود که هیات رییسه چه اقدامی انجام دهد.

حسینیان ادامه داد: «مقام ریاست جمهوری براساس اصل 113 قانون اساسی مقام دوم کشور است و نباید به گونه ای صحبت کند که جایگاه رییس جمهوری تضعیف شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان با بیان این که «هیچ دولتی به مخالفین این چنین انتقاد نکرده است» به اظهارات چندی پیش رییس جمهور مبنی بر اینکه ما مسوول بهشت بردن مردم به زور نیستیم، اشاره کرد و گفت: شما چطور مخالفین را به جهنم می فرستید؟

حسینیان درباره اقدامات دولت در تحول اقتصادی هم این گونه اظهار نظر کرد « درباره تورم نقطه به نقطه بحث هایی می گویند اما درباره تورم سالیانه نمی گویند چه میزان کم شده است.»

سیام**2021**ن.س**1572
کد N441113

وبگردی