آفتاب

داوران چهار رشته جشنواره تجسمی جوانان معرفی شدند

داوران چهار رشته جشنواره تجسمی جوانان معرفی شدند

داوران رشته های نگارگری، خوشنويسی، طراحی و نقاشی بيست و يكمين جشنواره هنرهای تجسمی جوانان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید حقیقت شناس، معصومه مظفری و جواد نوبهار در رشته نقاشی و مهرداد خطایی، رضا افسری و احمد مرشدلو در رشته طراحی داوری بیست و یكمین جشنواره هنرهای تجسمی را برعهده دارند.

محمدحسین عطارچیان، احمد محمدپور و صفر گالشی داوران خوشنویسی و مهرالزمان فخارزاده منفرد، محمد مرادی و عبدالله محرمی داوران نگارگری بیست و یكمین جشنواره تجسمی جوانان هستند.

بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در رشته های طراحی، نقاشی، ارتباط تصویری (پوستر)، حجم، كاریكاتور (كارتون، چهره)، نگارگری (نگارگری، گل و مرغ، تذهیب)،‌ خوشنویسی (نستعلیق در قالب قطعه نویسی و سیاه مشق)، تصویر سازی و عكاسی برای جوانان 16 تا 25 سال (متولدین اول شهریور 1369 تا اول شهریور ماه 1378) برگزار می شود و هنرمندان با ثبت نام و ارسال آثار در سایت www.yafestival.ir تا اول شهریور می توانند در جشنواره شركت كنند.

هر هنرمند جوان می تواند حداقل 3 و حداكثر 5 اثر به سایت جشنواره ارسال كند كه پس از بررسی و ارزیابی توسط هیات انتخاب هنرمندان منتخب برای حضور در جشنواره معرفی می شوند.

بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر نیمه دوم شهریور امسال در اردبیل برگزار می شود.

رضوان صادق زاده دبیر هنری این جشنواره و ناصر اسحاقی مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل دبیر جشنواره است.

کد N440688

وبگردی