آفتاب

جنایتی که برای شیخ وهابی لذت‌بخش است

جنایتی که برای شیخ وهابی لذت‌بخش است

ایرنا نوشت:

 در فیلمی که در سایت های مختلف منتشر شده یک شیخ وهابی تکفیری برای شاگردان خود، وقیحانه نحوه سربریدن و ˈلذت بردنˈ از این کار را با بیان جزئیات حرکت خنجر تشریح می کند!

در شرایطی که هر روز ابعاد جدیدی از قساوت و وحشی گری گروه های تروریستی و افراطی برملا می شود، ویدیوی منتشر شده از کلاس آموزش سر بریدن و لذت بردن یک وهابی از این کار، جلوۀ تازه ای از افکار و توهمات تروریست ها را آشکار می کند که زشتی آن با هیچ بیان و واژه ای قابل توصیف نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، این مبلّغ وهابی برای آموزش بریدن سر و گردن زدن، از عبارات و واژه هایی استفاده می کند که زبان از بیان آن شرم دارد و مصیبت بارتر آن که از آیات و عبارات قرآنی که برای جنگ میدانی با کافران حربی نازل شده استفاده می کند و با تحریف و تغییر، آنها را برای اسیران مسلمان بی دفاع تعمیم می دهد.

وی برای شاگردان خود بیان می کند که بریدن سر افراد (همان بی گناهان بی دفاع که به دست امثال داعش اسیر می شوند)، باید با شدت و در عین حال با لذت بردن همراه باشد!

این وهابی در تشریح منظور خود، بی شرمانه تاکید دارد که بریدن سر یک گوسفند، با زدن گردن اسیران تفاوت دارد و نباید گردنِ آنها با ˈبی تفاوتیˈ و مانند سر بریدن گوسفند، بریده شود! بلکه این کار باید با شدت و لذت بردن همراه باشد، نه این که حرکت دادن خنجر یا شمشیر طوری باشد که شاید خونی بیرون نیاید!...

ترویج خشونت و ارتباط دادن آن با تعالیم آسمانی و انسانی اسلام، برای بینندگان منصف و بی طرف، کوچکترین تردیدی باقی نگذاشته که گسترش این قبیل تفکرات وحشیانه، از سوی اتاق های عملیات روانی موساد و سی آی ای و با هدف مخدوش کردن چهره اسلام مدیریت می شود و مفتیان افراطی عربستان و برخی دیگر از کشورهای عربی، تنها نقش ˈپیاده نظامˈ و ˈآتش بیارˈ این معرکۀ جهنمی و ضد اسلامی را بازی می کنند.

52261

کد N440290

وبگردی