آفتاب

نهاوندیان: لازمه اقتصاد مقاومتی قیام مردم با تدبیر و امید است/ با هم از اعتدال پاسداری کنیم

نهاوندیان: لازمه اقتصاد مقاومتی قیام مردم با تدبیر و امید است/ با هم از اعتدال پاسداری کنیم

تسنیم نوشت:

رئیس‌دفتر رئیس جمهور گفت: عزم ما از با هم بودن این است که با هم تدبیر کنیم، امید بیافرینیم و از اعتدال پاسداری کنیم.

محمد نهاوندیان رئیس‌ دفتر رئیس جمهور صبح امروز در همایش تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود که در سالن اجلاس کشورهای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه ایرانیان از دیرباز آغاز کاشت و پایان برداشت کشاورزی را جشن می‌گرفتند، گفت: جلسه امروز بی‌شباهت به آن نیست که جشن شکر خدا برای به نتیجه رسیدن یک مرحله مهم در برگرداندن ثبات و آرامش به اقتصاد و جشن عزم برای آغاز یک فصل جدید و فصل رویش نو در اقتصاد کشور است.

وی افزود: نگاه دولت جدید نگاه توسعه مردم‌محور است. دولت تدبیر و امید برآمده از ملت تدبیر و امید است و تدبیر و امید را باید مردم زنده نگه داشت و با مردم به حرکت ادامه داد.

رئیس‌دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه با مردم و کمک مردم می‌توان به قله پیروزی رسید، تصریح کرد: این همایش نمادی از این نگاه مردم‌محور است و اگر به اقتصاد مقاومتی می‌اندیشیم مستلزم برخواستن و قیام مردم برای یک حرکت روبه‌جلو است.

نهاوندیان ادامه داد: در حوزه اقتصاد، خداوند قوام را به این قرار داد که کار به دست اهل عقل و تقوا بیفتد و لازمه اقتصاد مقاومتی قیام مردم با تدبیر و امید است.

وی سیاست‌های خروج اقتصاد ایران از رکود را آغاز فصل رونق و تلاش عنوان کرد و گفت: باید در این مسیر از نظر عالمان، عاملان و عاقلان اقتصاد استفاده شود. امروز دور هم جمع شدیم تا سیاست‌ها تجمیع شود و بهره‌گیری از نظرات و نخبگان و کارشناسان قطعا در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس‌دفتر رئیس جمهور ادامه داد: عزم ما از با هم بودن این است که با هم تدبیر کنیم، امید بیافرینیم و با هم از اعتدال پاسداری کنیم و این جشن، جشن با هم بودن، با هم روییدن و با هم رویاندن است.

 

23503

کد N440264

وبگردی