آفتاب

قسام از صهیونیست‌ها خواست اسامی جاسوسان خود را منتشر کنند

قسام از صهیونیست‌ها خواست اسامی جاسوسان خود را منتشر کنند

گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" از دشمن صهیونیستی خواست اسامی جاسوسان خود در غزه و کرانه باختری را منتشر کند تا این گردان ها نیز اطلاعاتی را در مورد نظامیان اسیر اسرائیلی منتشر کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه الجزیره، گردان های قسام شامگاه روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: دشمن صهیونیستی اگر می‌خواهد از سرنوشت نظامیان اسیر خود در جنگ غزه باخبر شود، باید اسامی تمامی جاسوسان خود را اعلام کند.

این در حالی است که قسام روز بیستم ماه گذشته اعلام کرد که طی عملیاتی "شائول آرون" نظامی افسر اسرائیلی با کد نظامی 6092065 را به اسارت گرفته و 14 نظامی دیگر را نیز به هلاکت رسانده و بیش از 50 نفر از نیروهای تیپ گولانی را نیز مجروح کرده است.

همچنین ارتش عبری نیز روز جمعه گذشته از مفقود شدن "هدار گولدن" افسر صهیونیستی و کشته شدن شمار دیگری از نظامیان این رژیم در درگیری با مبارزان قسام در شرق رفح واقع در جنوب غزه خبر داد.

گردان های قسام ساعاتی پس از ادعای ارتش عبری اعلام کرد که هیچ اطلاعی در مورد سرنوشت گولدن ندارد و مبارزان قسام نیز که برای این عملیات رفته بودند، خبری از آنها نیست و به احتمال زیاد در حملات هوایی دشمن صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

به دنبال آن ارتش عبری نیز ساعاتی بعد مجددا بیانیه ای صادر و رسما اعلام کرد که گولدن در درگیری در مرزهای غزه کشته شده است و نظامیان ارتش توانسته اند بعضی وسایل شخصی وی را در تونلی در مرزهای غزه پیدا کنند.

انتهای پیام

کد N440065

وبگردی