آفتاب

530 اثر در جشنواره داستان‌های ایرانی اسلامی

530 اثر در جشنواره داستان‌های ایرانی اسلامی

سرپرست اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره داستان‌های کوتاه ایرانی اسلامی همراه با کارگاه داستان‌نویسی در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خراسان رضوی، حسن فریبرز راد با بیان این خبر افزود: تعداد 530 اثر از 420 نویسنده به دبیرخانه این جشنواره رسیده که از این تعداد 110 اثر در بخش ویژه و 420 اثر در بخش آزاد است.

او اظهار کرد: اختتامیه سومین جشنواره داستان‌های کوتاه ایرانی اسلامی در دو بخش آزاد و ویژه با گستره منطقه‌یی خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی به همت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

فریبرز راد در ادامه گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره پنج‌شنبه 23 مردادماه با شروع کارگاه داستان‌نویسی با عنوان سبک زندگی نویسنده با حضور مهدی قزلی مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و همچنین داستان‌نویسان برجسته استان ساعت 15 در تالار عروسکی مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) واقع در بوستان ملت برگزار می‌شود.

او افزود: پس از کارگاه داستان‌نویسی بخش دوم مراسم اختتامیه آغاز می‌شود. در این بخش نقد و خوانش داستان‌های منتخب صورت می‌گیرد و از منتخبین جشنواره تقدیر خواهد شد.

دبیر سومین جشنواره داستان‌های کوتاه ایرانی اسلامی علیرضا مهرداد است و داوران جشنواره حسین لعل بذری، مهناز رحیمیان، ثریا صدقی، نجمه مولوی و نجمه وطن‌دوست هستند.

انتهای پیام

کد N439920

وبگردی