آفتاب

یک فعال دانشجویی: برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، هر سه قوه وارد عمل شوند

یک فعال دانشجویی: برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، هر سه قوه وارد عمل شوند

دبیرکل اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: زوایای بیشتری از فسادهای دولت گذشته به مرور زمان آشکار شده است که نه تنها مردم بلکه دولت را هم تحت فشار گذاشته است.

داراب بازیار عبدالسلیمانلو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: تمام تلاش جناح شکست‌خورده در انتخابات سال 92، تخریب چهره‌ دولت آقای روحانی است. در روزهای اخیر نیز فعالیت‌هایی انجام دادند تا به افکار عمومی القا کنند دولت تدبیر و امید در یک سال ریاستش کاری از پیش نبرده است.

وی ادامه داد: آنها به گونه‌ای اتفاقات را جلوه می‌دهند تا مردم احساس کنند این دولت، مردمی نیست. چون پای اعتماد مردم در میان است، آقای روحانی اخیراً در مقابل آن دسته از کسانی که با فعالیت‌های تخریبی سعی در لکه‌دار کردن دامن دولت دارند، موضع واضح و صریحی در پیش گرفتند و با اشاره به مفاسد اقتصادی و سیاسی دولت قبل نشان دادند که از پشت پرده کارهای آنها باخبرند.

این فعال دانشجویی با تأکید بر ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: به قول آقای روحانی، با شعار دور زدن تحریم‌ها مردم را هم دور زدند. حالا امروز برای مبارزه با مفاسد اقتصادی لازم است که به جز دولت، دو قوه دیگر هم وارد کار شوند و به دنبال راه حلی برای پس گرفتن حق‌الناس از آنان باشند. نباید گذاشت حق مردم با ظلم و ستم پایمال شود.

انتهای پیام

کد N439765

وبگردی