آفتاب

کشته و زخمی شدن23 نفر بر اثر انفجار در بغداد/ تخریب اماکن مذهبی و غارت یک بانک در جلولاء از سوی داعش

کشته و زخمی شدن23 نفر بر اثر انفجار در بغداد/ تخریب اماکن مذهبی و غارت یک بانک در جلولاء از سوی داعش

کشته و زخمی شدن 23 نفر بر اثر سه انفجار در بغداد و تخریب و به آتش کشیدن مراکز دولتی و اماکن مذهبی و غارت یک بانک از سوی تروریستهای داعش در جلولاء در استان دیالی از مهمترین اخبار امنیتی عراق است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المسله، منابع عراقی از کشته شدن سه نفر و زخمی شدن بیست نفر دیگر بر اثر دو انفجار همزمان در جنوب بغداد خبر دادند.

این منابع بیان کردند: انفجار دو بمب کنار جاده ای در مناطق الزعفرانیه در جنوب بغداد سبب کشته شدن دونفر و زخمی شدن یازده نفر شد.انفجار بمب دیگری در مسیر گشتی های نیروهای داوطلب مردمی در الیوسفیه به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر انجامید.

از سوی دیگر منابع عراقی در بابل از هلاکت 14 تروریست در منطقه جرف الصخر در شمال بابل خبر دادند.

همزمان منابع عراقی در دیالی اعلام کردند: تروریست های داعش پس از تسلط بر جلولاء تعدادی از مراکز دولتی را به آتش کشیدند و اماکن مذهبی را تخریب کردند و یکی از بانکها را غارت کردند.آنها حسینیه جلولا و پل ارتباطی جلولاء کرمیان را تخریب کردند و ساختمان بخشداری جلولاء را به آتش کشیدند.

به گفته منابع عراقی تروریست های داعش از طریق بلندگوهای مساجد از ساکنان جلولاء خواستند که در منازل خود بمانند و تهدید کردند هر فردی که در مقابل آن بایستد را می کشند.

کد N439338

وبگردی