آفتاب
طی پیام‌های جداگانه‌ای صورت گرفت:

تبریک لاریجانی به «نبیه‌بری» و «نصرالله» در سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه

تبریک لاریجانی به «نبیه‌بری» و «نصرالله» در سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای به دبیرکل حزب‌الله لبنان و رئیس مجلس این کشور، سالروز پیروزی رزمندگان مقاومت در جنگ 33 روزه برابر رژیم غاصب صهیونیستی را تبریک گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای به دبیرکل حزب‌الله لبنان و رئیس مجلس این کشور، سالروز پیروزی رزمندگان مقاومت در جنگ 33 روزه برابر رژیم غاصب صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام‌های علی لاریجانی به شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله

دبیر کل محترم حزب‌الله لبنان

السلام‌علیکم و رحمة‌الله و برکاته

خرسندم فرارسیدن سالروز حماسه بیاد ماندنی پیروزی ملت بزرگ لبنان و فرزندان مجاهدش در مقاومت اسلامی طی جنگ سی و سه روزه را در برابر دشمن صهیونیستی به جنابعالی، رزمندگان مقاومت اسلامی و ملت عزیز لبنان صمیمانه تبریک گویم.

بی‌تردید این پیروزی بزرگ تنها در پرتو عنایات خداوند منان و ایستادگی، پایداری و جانفشانی‌های ملت بزرگ لبنان به ویژه مردان غیور مقاومت اسلامی حاصل گردید. این موفقیت تاریخی نشان می‌دهد قدرت و توان مقاومت اسلامی ضامن امنیت، آرامش و استقلال لبنان در مقابل رژیم متجاوز صهیونیستی می‌باشد و از سوی دیگر ایستادگی، مقاومت و مبارزه تنها را رهایی سرزمین اشغالی فلسطین خواهد بود.

سربلندی، بهروزی روزافزون جنابعالی و مقاومت اسلامی لبنان را از خداوند منان مسئله دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

جناب آقای نبیه‌بری

رئیس محترم مجلس نمایندگان جمهوری لبنان

السلام‌علیکم و رحمة‌الله و برکاته

مایلم فرارسیدن سالروز پیروزی بزرگ و تاریخی ملت عزیز و مقاوم لبنان در برابر رژیم صهیونیستی طی جنگ سی و سه روزه را صمیمانه به جنابعالی و دولت و ملت دوست و برادر جمهوری لبنان تبریک گویم.

بی‌شک این رخداد به یاد ماندنی که نتیجه ایثار و مجاهدت رزمندگان مقاومت و وحدت و همدلی رهبران لبنانی به ویژه جنابعالی و دبیرکل محترم حزب‌الله حاصل گردیده نشان می‌دهد موفقیت‌های بزرگ آینده در برابر رژیم اشغالگر فلسطین تنها از این مسیر به دست خواهد آمد.

بی‌تردید آینده متعلق به ملت‌های مسلمان و جوانان مؤمن و انقلابی خواهد بود و رژیم اشغالگر قدس به سوی زوال خواهد رفت.

از خداوند منان سربلندی، عزت و سعادت جنابعالی، نمایندگان مجلس و دولت و ملت بزرگ لبنان را مسألت دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

کد N438995

وبگردی