آفتاب
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

همکاری ایران با جریانهای اسلامی اعتقادی است

همکاری ایران با جریانهای اسلامی اعتقادی است

قم - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: همکاری جمهوری اسلامی ایران با جریان های اسلامی به هیچ وجه تاکتیکی نبوده بلکه مطابق با اعتقادات اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈسید محمد سعیدیˈ روز دوشنبه در دیدار ˈسلطان اسعدˈ رییس اتحادیه شهرداری های لبنان در قم افزود: دشمنان امید بسته اند که همکاریهای جریان های اسلامی با ایران مقطعی باشد و می گویند اگر آنان مستقل شوند از همکاری با جمهوری اسلامی خودداری می کنند، که این فکر شیطانی است.

وی بیان کرد: استکبار جهانی امید دارد که هماهنگی جمهوری اسلامی با جریان های مومن در جهان اسلام بجای اعتقادی، تاکتیکی باشد .

امام جمعه موقت قم ادامه داد:بر اساس آموزه ها و تعالیم دینی، یار مومنین و حزب الله در کل دنیا و همه حرکت هایی هستیم که در برابر ظالمان قرار گرفته اند و اعتقاد استراتژیک به کار خود داریم.

وی افزود: ما با اتحاد و انسجام، شاخص ترین نیروی هماهنگ با خود را حزب الله می دانیم و جلوی نیرنگ های دشمنان را گرفته و زمینه های حکومت امام زمان(عج) را مهیا می کنیم.

وی توصیه کرد: حزب الله باید در دو جبهه تقویت عوامل همگرایی و اتحاد و انسجام بین گروه های هم سو و جلوگیری از آفت هایی که دشمن از طریق تبلیغات و نفوذی ها انجام دهد، فعالیت کند.

سعیدی افزود: از حزب الله و شخص سید حسن نصرالله خاطرات بسیار خوب و مواضع با صلابتی را از ابتدای فعالیت تاکنون شاهد بوده ایم.

وی اظهار کرد: اگر در هر برهه ای از زمان دشمنان سفاک و جنایتکاری در جهان می بینیم ، خداوند در برابر آن جریان ها و اشخاص باصلابتی را قرار می دهد که جلوی توطئه آنها را بگیرد.

وی ادامه داد: اگر امروز شاهد هستیم که دو جریان صهیونیست و داعشی های تکفیری بسیار خطرناک در منطقه و جهان علیه اسلام کار می کنند؛ آنها دو لبه قیچی می باشند که تا اسلام را از بین ببرند.

تولیت آستان حضرت معصومه(س) ادامه داد: در همین ایام شاهد رشد قیام شجره طیبه حزب الله هستیم که در منطقه در پرتو جمهوری اسلامی ایران مبشر و مبین اسلام ناب محمدی(ص) است.

اتحادیه شهرداری های لبنان نزدیک به 150 شهرداری این کشور را در زیر مجموعه خود دارد و همراه با رییس این اتحادیه جمعی از روسای مناطق مختلف بیروت نیز در قم حضور یافته اند.

بازدید از پروژه تونل غدیر و تقاطع سه سطح عمار یاسر، پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص)، مجموعه فرهنگی تفریحی جوان و دریاچه مصنوعی قم ، بوستان نرگس و زیارت حرم حضرت معصومه(س) از دیگر برنامه های هیات لبنانی در سفر یک روزه به قم است.ک/3

7408/ 550/ 605
کد N438974

وبگردی