آفتاب

تجمع دانش‌آموزی علیه جنایات رژیم صهیونیستی مقابل دفتر سازمان ملل

تجمع دانش‌آموزی علیه جنایات رژیم صهیونیستی مقابل دفتر سازمان ملل

دانش‌آموزان تهرانی در تجمعی مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم و از مجامع بین‌المللی خواستند تا واکنشی جدی نسبت به این جنایات به ویژه کشتار کودکان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حدود 250 تن از دانش‌آموزان تهرانی صبح روز دوشنبه با تجمع مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران علیه جنایات رژیم صهیونیستی و غزه و کشتار زنان و کودکان اعلام انزجار کردند.

دانش‌آموزان با دست داشتن پلاکاردهایی در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی خواستار متوقف شدن کشتار در غزه شدند. دانش‌آموزان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل مجامع جهانی واکنش واکنش، هم غزه هم لبنان جانم فدای قرآن،الله اکبر ، غزه غزه حمایت حمایت، حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

این تجمع با حمایت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی تهران برگزار شد.

در پایان این تجمع بیانیه‌ای به شرح زیر صادر شد:

و چه زیبا رهبر معظم انقلاب فرمودند: ساختار و ساز و کار غیر منطقی شورای امنیت ناعادلانه و کاملا غیر دموکراتیک است. این یک دیکتاتوری آشکار و یک وضعیت کهنه و منسوخ و تاریخ مصرف گذشته است. با سوء استفاده از همین ساز و کار غلط است که آمریکا وهمدستانش توانستند زورگویی‌های خود را در لباس مفاهیم شریف در دنیا تحمیل کنند. آنها می‌گویند حقوق بشر و منافع غرب را اداره می‌کنند. می‌گویند دموکراسی و دخالت نظامی در کشور را به جای آن می‌نشانند. می‌گویند مبارزه با تروریسم و مردم بی‌دفاع روستاها و شهرها را آماج بمب‌ها و سلاح‌ خود می‌سازند.

در ادامه این بیانیه آمده است: کلاهک‌های رژیم صهیونیستی خطری نه برای منطقه که برای دنیا به شمار می‌رود رژیمی که حتی عضو پیمان ان‌پی‌تی نیست و با حمایت آشکار آمریکا در مقابل جامعه جهانی ایستاده و هرگز اجازه بازدید از مراکز هسته‌ای خود را به بازرسان آژانس انرژی اتمی نمی‌دهد.

این بیانیه می‌افزاید: سازمانهای بین‌المللی با تحریف حقوق بشر برای رژیم صهیونیستی جهانی را ترسیم کرده‌اند که تمام آن برای منافع صهیونیست‌ها رقم می‌خورد.

انتهای پیام

کد N438258

وبگردی