آفتاب

وزیر ارشاد احمدی نژاد: او می خواهد به سیاست بازگردد/ از وقتی با مشایی آشنا شد، اخلاقش تغییر کرد

وزیر ارشاد احمدی نژاد: او می خواهد به سیاست بازگردد/ از وقتی با مشایی آشنا شد، اخلاقش تغییر کرد

فارس نوشت:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، گفت: نظریه جدایی دین از سیاست تنها از سوی غربی‌ها مطرح نمی‌شود، بلکه برخی دیگر نیز در لباس مذهب از چنین نظریه‌ای حمایت و در راستای تحقق اهداف آن فعالیت می‌کنند.

محمدحسین صفارهرندی عصر یکشنبه در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران در حاشیه ششمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت یازدهم در مجلس شورای اسلامی، گفت: استیضاح توسط مجلس شورای اسلامی یک اقدام قانونی و مناسب از سوی مجلس است که برای در مسیر نگاه داشتن کابینه و وزیران آن و جلوگیری از بروز انحرافات احتمالی انجام می‌شود.

او گفت: در زمان تصدی بنده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم نیز بارها برای ارائه مطلب و توضیح به مجلس فرا خوانده شدم و این‌گونه اقدامات مجلس امری غیرعادی نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در زمان تحویل گرفتن وزارت فرهنگ و ارشاد و اسلامی از دولت هشتم این وزارتخانه با مشکلات بسیاری روبه‌رو بود.

صفارهرندی یادآور شد: با اقدامات انجام شده در مدت چهارساله دولت نهم مجموع اقدامات انجام شده نشان می‌دهد که شاید فعالیت این وزار‌تخانه ایده‌آل نبوده باشد، اما در مقایسه با گذشته آن، عملکرد مثبت و ارزشمندی داشته است.

او درباره اینکه آیا احمدی نژاد دوباره به عرصه سیاست باز خواهد گشت یا خیر با اشاره به شناختی که از گذشته با محمود احمدی‌نژاد داشته، گفت: محمود احمدی‌نژاد از زمانی که به طور جدی و مستمر با اسفندیار رحیم‌مشایی رابطه پیدا کرده از شخصیت سابق خود فاصله گرفته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: گاهی که ما به رفتارهای آقای مشایی اعتراض می‌کردیم وی مدعی می‌شد که از طرف رئیس‌جمهور اقداماتش را انجام می‌دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجموع اقدامات اخیر محمود احمدی‌نژاد، بیانگر ورود مجدد وی به صحنه سیاست است.

 


23231

 

کد N438197

وبگردی