آفتاب
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ملت ایران جبهه ای به عظمت تاریخ در برابر ظالمان و ستمگران گشوده است

ملت ایران جبهه ای به عظمت تاریخ در برابر ظالمان و ستمگران گشوده است

بوشهر- ایرنا - نماینده مردم استان بوشهر درمجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران ثابت کرده است که همواره حامی مظلومان و محرومان و در کنار آنها بوده است و جبهه ای به عظمت تاریخ در برابر ظالمان و ستمگران گشوده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله ˈسید هاشم حسینی بوشهریˈ در جمع مردم و مسوولان شهر دالکی شهرستان دشتستان افزود: انقلاب اسلامی ایران در پرتو سه نعمت اسلام، رهبری شایسته امام(ره) و وحدت و همدلی و همراهی مردم به پیروزی رسید و تداوم یافت.

وی اضافه کرد: مسوولان ما در نظام جمهوری اسلامی باید تمام وقت خود را برای خدمت رسانی و شاد کردن مردم صرف کنندو گامی در جهت رفع مشکلات مردم بردارند.

حسینی بوشهری بیان کرد: پس از انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای صورت گرفته که همه نشانه همت مردم و مسوولان است.

وی اظهارکرد: خدمت رسانی به مردم وظیفه همه ماست و همه باید در توسعه استان بوشهر به مسوولان کمک کنیم.

نماینده مردم استان بوشهر درمجلس خبرگان رهبری جنایات رژیم اسرائیل و صهیونیست ها را بزرگترین مساله جهان اسلام خواند و افزود: عداوت و جنایات صهیونیست ها بزرگترین تهدید جهان اسلام علیه مردم فلسطین است و در این زمینه همدردی خوب مردم استان بوشهر با مردم مظلوم فلسطین و کودکان و مادران غزه ستودنی است.

امام جمعه دالکی نیز گفت: امروز همه جهانیان به رهبری مقام عظمی ولایت امام خامنه ای افتخار می کنند.

حجت الاسلام ˈسید عبدالهادی طالبیˈ ضمن بیان مسائل و مشکلات مردم خواستار تسریع در تکمیل سد دالکی و ارتقای این منطقه به بخش شد.

فرماندار دشتستان گفت: اعتبارات تملک دارایی این شهرستان با توجه به اولویت ها و شاخص ها، توزیع شده که امسال در حوزه آب و فاضلاب روستایی و شهری 50میلیارد ریال و برق 20میلیارد ریال مصوب شده است.

وی اضافه کرد: پروژه سد دالکی یکی از پروژه های ارزشمند ملی است که اکنون کارهای اولیه آن در دست اجراست و پروژه فعال است.

در این دیدار همچنین اعضای شورای و مسوولان شهر دالکی به بیان مسائل ومشکلات شهر دالکی پرداختند. ک/2

7213/539 / 1539
کد N437288

وبگردی