آفتاب

اعلام آمادگی هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای خدمت به مردم غزه

اعلام آمادگی هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای خدمت به مردم غزه

تهران - ایرنا - متخصصان و اعضای هیات علمی رشته های توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، آمادگی خود را برای ارائه خدمات به مجروحان غزه اعلام کردند.

سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: بسیاری از متخصصان و اعضای هیات علمی رشته های توانبخشی این دانشگاه با شدت گرفتن حملات رژیم اشغالگر قدس به مناطق مسکونی غزه و مجروح شدن شمار زیادی از کودکان و مردم بی دفاع آن منطقه، آمادگی خود را برای کمک و خدمت رسانی به مجروحان فلسطینی اعلام کرده اند.

«محمدتقی جغتایی» ادامه داد: تاکنون بسیاری از متخصصان و اساتید رشته های ارتوپدی فنی، فیزیوتراپی و روانشناسی و روانپزشکی اعلام آمادگی کردند تا بتوانند نقش خود را در بهبود آلام مجروحان غزه و سلامت جسمی و روانی آنان ایفا کنند.

وی افزود: علاوه بر ابراز تمایل متخصصان و اساتید این دانشگاه برای خدمات رسانی به مجروحان غزه، بیمارستان های توانبخشی رفیده و روانپزشکی رازی که تحت پوشش این دانشگاه هستند، آمادگی دارند تا در صورت انتقال مجروحان غزه به ایران، با تمام امکانات و کادر درمانی و توانبخشی خود، خدمات مورد نیاز آنان را ارائه دهند.

طی یک ماه گذشته و از زمان هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه تا کنون، یکهزار و 913 نفر از مردم این منطقه به شهادت رسیده اند و هزاران نفر نیز آواره و مجروح شده اند.

اجتمام ** 9188 ** 1071
کد N436941

وبگردی