آفتاب

حماس، اسرائیل را تهدید کرد/نوار ویدئویی از ضعف ارتش رژِم صهیونیستی در اختیار داریم

حماس، اسرائیل را تهدید کرد/نوار ویدئویی از ضعف ارتش رژِم صهیونیستی در اختیار داریم

فارس نوشت:

مسئول روابط بین‌المللی حماس ضمن تاکید بر مقاومت به عنوان تنها راه آزادسازی قدس افزود: حماس نوارهایی در اختیار دارد که در صورت انتشار ضعف ارتش رژیم صهیونیستی بر همگان آشکار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری «القدس العربی»، «اسامه حمدان» مسئول روابط بین‌المللی حماس در اظهاراتی اعلام کرد که توازن قدرت میان حماس و رژیم صهیونیستی تغییر کرده و مقاومت در نبرد بعدی توانش را به دشمن اسرائیلی نشان خواهد داد.

حمدان افزود: حماس نوارهایی ویدئویی از جمله حمله مقاومت به پایگاه نظامی «ناحل عوز» در اختیار دارد که در صورت انتشار رسوایی ارتش اسرائیلی را به همراه خواهد داشت و این نوارهای حجم تلفات ارتش و ضعف نیروهایش را به تصویر کشیده است.

وی که در مراکش سخن میگفت ضمن تشکر از پادشاه این کشور در حمایت از ملت فلسطین افزود: ایستادن ملتهای اسلامی در کنار غزه در پیروزی مقاومت در مقابل دشمن اسرائیلی سهیم بوده است و از سویی مواضع برخی کشورهای عربی و ذلت آنها در عدم حمایت از فلسطین مانع از پیروزیها نشد و ارتش اسرائیلی شکست سختی خورد.

حمدان در ادامه بر وحدت گروهها در فلسطین تاکید کرد و گفت : نبردی که ما وارد آن شدیم ثابت کرد که تنها راه آزادسازی قدس مقاومت است.

وی در پایان ازتمام ملتهای عربی و اسلامی خواست به حمایت خود از ملت فلسطین ادامه دهند.

17261

کد N436854

وبگردی