آفتاب

داعش: کردها را معرفی کنید

داعش: کردها را معرفی کنید

ایرنا نوشت:

گروه تروریستی تکفیری ˈداعشˈ به مردم مناطق تحت اشغال خود دستور داد تا خانواده های کرد را برای مبادله با اسیران در دست نیروهای پیشمرگه معرفی کنند.

به گزارش پایگاه خبری عراقی ˈالاخباریهˈ، گروه تروریستی داعش امروز یکشنبه در بیانیه ای به شهروندان پنج استان موصل، الانبار، صلاح الدین، دیاله و کرکوک دستور داد که خانواده های کرد را معرفی کنند تا آن ها را با اسیران در بند پیشمرگه های کرد مبادله کند.

براساس این بیانیه، همه شهروندان پنج استان باید خانواده هایی را که اصالتا کرد هستند، به نیروهای گروهک تروریستی داعش معرفی کنند.

تروریست های داعش هشدارداده اند کسانی که هویت کردها را افشا نکنند با مجازات قتل، اسارت و تبعید روبه رو خواهند شد.

این گروه تروریستی از مدت ها پیش برخی مناطق عراق را به اشغال خود در آورده و مرتکب جنایت های فجیعی در این مناطق شده است.

بر اساس اعلام منابع رسمی عراقی، حدود 500 هزار نفر از ساکنان منطقه ˈسنجارˈ به دلیل پیشروی تروریست های داعش و جنایت های این گروهک تروریستی در این منطقه از خانه هاشان آواره شده و در حال حاضر هزاران خانواده اقلیت کرد ایزدی بدون آب و غذای کافی از ترس کشته شدنشان توسط داعشی ها در کوه ها به سر می برند.

بر اساس گزارش های منتشر شده از مناطق مختلف عراق و از جمله مردم مناطق سنی نشین مانند شهر موصل، نیروهای داعش مردم را مجبور به بیعت با خود می کنند و کسانی که از این کار سرباز زنند، با مجازات شدیدی مواجه می شوند.

52261

کد N436851

وبگردی