آفتاب
5 عضو یک خانواده در جمع نجات یافتگان از سقوط هواپیما

دو خبرنگار از سقوط هواپیما نجات یافتند

دو خبرنگار از سقوط هواپیما نجات یافتند

در میان نجات یافتگان سقوط هواپیمای ایران 140، پنج نفر از اعضای یک خانواده قرار دارند که دو تن از آن‌ها خبرنگارند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پی سقوط هواپیمای ایران 140 شرکت هسا حوالی فرودگاه مهر‌آباد 38 نفر از مسافران این پرواز جان باختند اما 10 نفر از این مسافران نیز زنده بوده و برای درمان جراحات خود به بیمارستان منتقل شدند.

در میان نجات یافتگان نام دو خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان شهر کاشان به چشم می‌خورد که با یکدیگر برادرند و به همراه همسران خود در این پرواز قرار داشتند.

همچنین کودک خردسال یکی از این خبرنگاران نیز همراه خانواده خود بوده که در زمان سقوط نجات می‌یابند.

مدرس زاده، سردبیر استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان با تایید این موضوع به ایسنا گفت: امیر مزرعتی خبرنگار و مستندساز باشگاه خبرنگاران جوان و مصطفی مزرعتی تصویربردار به همراه همسران خود و کودک خردسال مصطفی مزرعتی از مسافران این پرواز بودند.

وی افزود:‌ در زمان سقوط امیر مزرعتی به همراه همسر خود از هواپیما به بیرون پرتاب و زنده می‌مانند.

همچنین دیگر اعضای این خانواده نیز از سقوط جان سالم به در می‌برند و در حال حاضر هر پنج عضو این خانواده در بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و پیامبران تهران بستری هستند.

مدرس زاده درباره آخرین وضعیت سلامتی این بازماندگان سقوط هواپیما نیز گفت: در حال حاضر مراحل مختلف درمانی در بیمارستان‌های تهران بر روی آن‌ها آغاز شده و هر چند سوختگی و شکستگی بالایی دارند اما زنده خواهند ماند.

انتهای پیام

کد N436740

وبگردی