آفتاب

نخستین همایش ملی سازمان های مردم نهاد با حضور رییس جمهوری برگزار می شود

نخستین همایش ملی سازمان های مردم نهاد با حضور رییس جمهوری برگزار می شود

تهران- ایرنا- نخستین همایش ملی سازمان های مردم نهاد (سمن) ها با همکاری مشترک تشکل های غیر دولتی ، وزارت کشور و دستگاه های اجرایی روز چهارشنبه 22 مردادماه با حضور رییس جمهوری در وزارت کشور برگزار می شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت کشور، این همایش با هدف نهادینه کردن مشارکت اجتماعی مردم و توسعه و تسهیل فعالیت های سازمان های مردم نهاد و تقویت تعامل و همکاری در فضای ملی روز برگزار می شود.

در این همایش با تعامل و مشارکت سازمان های مردم نهاد ، رویکردهای مسوولان اجرایی کشور برای توسعه فعالیت ها و نقش آفرینی سمن های اجتماعی طرح خواهد شد .

بیش از 2 هزار سازمان مردم نهاد که در کشور در سطوح بین المللی، ملی و استانی و در موضوعات مختلف فعالیت دارند در این همایش دعوت شده و حضور می یابند.

چندی قبل «مرتضی میرباقری» قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی در این باره به ایرنا، گفت: «در این همایش دکتر حسن روحانی دغدغه های سمن ها را از زبان نمایندگان آنان استماع می کند.»

وی ادامه داد:12 نفر از نمایندگان تشکل ها و سمن ها در این همایش سخنرانی خواهند کرد و دغدغه ها و مشکلات سازمان های مردم نهاد را بیان می کنند.

سیام**7261 ** 1418
کد N436648

وبگردی