آفتاب

یک سرکرده داعش در الانبار کشته شد

یک سرکرده داعش در الانبار کشته شد

تهران-ایرنا- یک مقام امنیتی عراقی در استان ˈ الانبار ˈ امروز یکشنبه گفت: نیروهای نظامی عراق موفق شدند یکی از مهمترین سرکرده های گروه تروریستی تکفیری داعش را در جنوب این استان به هلاکت برسانند.

به گزارش پایگاه خبری عراقی ˈ الیوم الثامن ˈاین مقام عراقی تصریح کرد: نیروهای نظامی عراق موفق شدند این سرکرده داعشی را که عامل تجاوز به 60 دختر در الانبار است، به هلاکت برسانند .

وی افزود: نیروهای ارتش و پلیس عراق بر اساس اطلاعات دقیق موفق شدند ˈ نبهان حمید جبار الجمیلیˈ سرکرده جنایتکار داعش و مسئول تجاوز به دختران و ترساندن خانواده های آن ها برای همکاری با داعش در منطقه ˈ الکرمله ˈ واقع در جنوب الانبار را به هلاکت برسانند .

بر اساس اعلام منابع عراقی ، این تروریست به اصطلاح مسئول ˈامر به معروف و نهی از منکرˈ داعش در این منطقه بوده است.

این مقام امنیتی عراقی تاکید کرد جمیلی و معاونانش به 60 دختر در روستاهای ˈالصبیحات ˈ، ˈ اللهیب ˈ و ˈ البو خنفرˈ در منطقه الکرمه تجاوز کرده بودند .

گروه داعش با به کار گیری چنین روش های جنایتکارانه ای بر اهالی مناطق تحت اشغال خود فشار وارد می کند تا با آن بیعت کند .

داعش در پی مخالفت شماری از خانواده ها با بیعت با این گروه تروریستی ، شماری از مردم را در الکرمه و فلوجه ربوده و به اماکن نامعلومی منتقل کرده است .

گفتنی است، نیروهای عراقی از به هلاکت رساندن دست کم 74 نیروی داعشی در منطقه طوز خورماتو ، فلوجه و موصل طی 24 ساعت گذشته خبر داده اند .

خاورم **2041**1566
کد N436448

وبگردی