آفتاب
امیر صباحی‌فرد:

رزمایش یک روزه مصباح الهدی در گروه پدافند هوایی چابهار برگزار شد

رزمایش یک روزه مصباح الهدی در گروه پدافند هوایی چابهار برگزار شد

این رزمایش با نیروی انسانی و تجهیزات موجود و مدیریت آنها به صورت یکپارچه و با محوریت مقابله با عملیات روانی دشمن برگزار شد و با استفاده از تاکتیک های ضربت، سرعت و دقت در اجرای عملیات به انجام رسید.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: رزمایش یک روزه پدافند هوایی مصباح الهدی با تاکید بر توانایی‌های درون یگانی گروه پدافند هوایی چابهار برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیر علیرضا صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: رزمایش یک روزه پدافند هوایی مصباح الهدی با تاکید بر توانایی‌های درون یگانی گروه پدافند هوایی چابهار برگزار شد.

صباحی‌فرد اظهارداشت: این رزمایش با نیروی انسانی و تجهیزات موجود و مدیریت آنها به صورت یکپارچه و با محوریت مقابله با عملیات روانی دشمن برگزار شد و با استفاده از تاکتیک های ضربت، سرعت و دقت در اجرای عملیات به انجام رسید.

وی در ادامه افزود: قرارگاه پدافند هوایی به صورت مداوم و برای آمادگی هر چه بیشتر کارکنان در مقابله با شرایط بحرانی اقدام به برگزاری رزمایش‌های دوره‌ای در تمامی یگانهای پدافند هوایی در سطح کشور می‌کند و تمامی مناطق و گروه‌های پدافندی ملزم به اجرای رزمایش منطقه ای سالیانه هستند.

صباحی فرد در پایان تاکید کرد: به یاری خداوند آمادگی ارکان دفاع هوایی در کشور در شرایط مطلوب قرار دارد و این آمادگی به صورت مداوم مورد ارزیابی سلسله مراتب فرماندهی قرار می گیرد.

کد N436115

وبگردی