آفتاب

تظاهرات صدها اسرائیلی‌ در اعتراض به جنگ غزه

تظاهرات صدها اسرائیلی‌ در اعتراض به جنگ غزه

صدها تن از چپ‌گراهای اسرائیلی شنبه شب در اعتراض به جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در تل‌آویو تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه فلسطین الیوم، این تظاهرات علی رغم تصمیم پلیس رژیم صهیونیستی برای لغو این تظاهرات در تل‌آویو برگزار شد.

فعالان جنبش چپ‌گرای (صلح اکنون) پلاکارد بزرگی را در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود "کشتار دسته جمعی را متوقف کنید، به محاصره پایان دهید".

در همین حال، مکی روزنفیلد سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی عنوان داشت: این تظاهرات در میدان رابین در شهر تل‌آویو برگزار شد و نیروهای پلیس برای تامین امنیت این تظاهرات و جلوگیری از وقوع درگیری‌ها مستقر شدند.

پیشتر جنبش صلح اکنون فراخوان برپایی تظاهرات اعتراض‌آمیز در میدان رابین را داده بود تا از دولت این رژیم خواسته شود روش و رویکرد خود را تغییر داده و روند سیاسی را آغاز کند.

این جنبش اعلام کرد: ظرف ماه‌های اخیر ثابت شد که مسیر جنگ اقدامی اشتباه است و فقط سازش سیاسی است که می‌تواند آینده را در اینجا تضمین کند.

پلیس این رژیم در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت: به دلیل اوضاع امنیتی و بنا به دستور فرماندهان جبهه داخلی تصمیم گرفته شد اجازه برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز در میدان رابین صادر نشود تا از این طریق امنیت شرکت کنندگان حفظ شود.

اما سایت خبری "تایمز آو اسرائیل" گزارش داد که صدها تن از اسرائیلی‌ها در این تظاهرات شرکت کردند.

انتهای پیام

کد N435796

وبگردی