آفتاب
در مقابل ساختمان شورای شهر تهران انجام شد

تجمع مردمی در حمایت از کودکان غزه

تجمع مردمی در حمایت از کودکان غزه

تجمع بزرگ نیروهای مردم‌نهاد تهران در حمایت از کودکان غزه صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این تجمع که با حضور تشکل‌های مختلف مردمی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در مقابل ساختمان شورای شهر برگزار شده است، در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه صورت گرفته است.

تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی از جمله مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، کشتار کودکان غزه را متوقف کنید، من فرزند غزه‌ام، کودکان فلسطینی حق زندگی کردن دارند، چرا کودکان باید تقاص خشونت جنگ‌افزوان را بدهند، سازمان ملل صداها به گوش شما نمی‌رسد؟ انزجار خود را نسبت به کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

در بخشی از این بیانیه این تجمع که در مقابل ساختمان شورای شهر نصب شده است آمده است:

جناب آقای بان‌کی‌مون

دبیرکل سازمان ملل

با سلام و احترام

با توجه به جنایت‌های دهشتناک انجام شده اخیر در غزه به عنوان نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد تهران خواسته‌های سازمان‌های غیردولتی و کنش‌گران اجتماعی را خطاب به شما ابراز می‌داریم:

متاسفانه مدت یک ماه است که شاهد خشونت و نسل‌کشی در گوشه‌ای از منطقه غرب آسیا، عضو ناظر سازمان ملل، به نام فلسطین، غزه است که روح جامعه بشریت و کرامت انسانی را خدشه‌دار نموده است.

اما دریغ از عکس‌العملی قاطعانه و عملی از طرف دولت‌ها و مدعیان حقوق بشر علیه جنایات جنگی و نقض قوانین حقوق بین‌الملل از سوی سیاستگذاران غیرمتعهد.

انتهای پیام

کد N435794

وبگردی