آفتاب
ناصری در گفت‌وگو با ایلنا:| 193446

دولت به افكارعمومی به صراحت بگوید كه چه چیزی را تحویل گرفته است

دولت به افكارعمومی به صراحت بگوید كه چه چیزی را تحویل گرفته است

اقدامات افراطیون بر افكار عمومی موثر نبوده است/پیروزی حسن روحانی برنامه‌های افراطیون را بهم ریخت/در یك‌سال اخیر جریان عاقل اصولگرا حساب خود را از جریان تندرو كه فقط سنگ‌اندازی می‌كند، جدا كرده است و این یك دستاورد بزرگی است.

عضو شورای عالی بنیاد باران با بیان اینكه دولت باید براساس شعارهای انتخاباتی‌اش عمل كند، تاكید كرد: دولت به افكار عمومی باید به صراحت بگوید كه چه چیزی را تحویل گرفته است و این مهم باید به شكلی مستند و بر پایه آمار دقیق و صحیح باشد.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اقدامات افراطیون برای ایجاد ناامیدی گفت: در خرداد 92، اقدام بزرگی از سوی مردم رخ داد كه برای تندروها و اقتدارگرایان غیرقابل‌پیش‌بینی بود و برنامه‌های تندروها را بهم ریخت.

وی با بیان اینكه با پیروزی حسن روحانی برنامه‌های افراطیون بهم ریخت، اظهار داشت: جریان اقتدارگرا دوست نداشت تا این مسئله رخ دهد بنابراین پس از انتخابات سعی كرد با اقداماتش در روند كاری دولت اخلال ایجاد كند و از این طریق، به جامعه پیام دهد كه چیزی در جامعه عوض نشده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینكه تلاش دولت در حل مشكلات كشور و برگرداندن امور به ریل اصلی خود است، یادآور شد: جریان افراطی دوست ندارد مسائل حل شود و مسائل به شكل عادی تبدیل شود چراكه این مسائل برای افراطیون هزینه‌دار است و برای همین سنگ‌اندازی می‌كند.

ناصری با تاكید بر اینكه دولت باید براساس شعارهای انتخاباتی‌اش عمل كند، تصریح كرد: دولت به افكارعمومی باید به صراحت بگوید كه چه چیزی را تحویل گرفته است و این مهم باید به شكلی مستند و بر پایه آمار دقیق و صحیح باشد.

عضو شورای عالی بنیاد باران در پاسخ به این سوال كه اقدامات افراطی‌ها توانسته بر افكار عمومی موثر باشد؟ ابراز داشت: در مجموع اقدامات افراطیون بر افكار عمومی موثر نبوده است. در یكسال اخیر جریان عاقل اصولگرا حساب خود را از جریان تندرو كه فقط سنگ‌اندازی می‌كند، جدا كرده است و این یك دستاورد بزرگی است.

کد N435443

وبگردی