آفتاب
در گفتگو با مهر مطرح شد:

نمایندگان از توضیحات فرجی دانا قانع نشدند/ استیضاح کنندگان فردا تصمیم می گیرند

نمایندگان از توضیحات فرجی دانا قانع نشدند/ استیضاح کنندگان فردا تصمیم می گیرند

نماینده مردم بجنورد گفت: وزیر علوم در جلسه با نمایندگان به بیان توضیحاتی پرداخت اما این توضیحات برای نمایندگان استیضاح کننده قانع کننده نبود.

قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به جلسه امروز استیضاح کنندگان وزیر علوم با فرجی دانا گفت: وزیر علوم در این جلسه به بیان توضیحاتی پرداخت اما این توضیحات برای نمایندگان استیضاح کننده قانع کننده نبود.

وی افزود: نمایندگان استیضاح کنندگان پس از پایان این جلسه مقرر کردند که تصمیم نهایی خود را برای استیضاح وزیر علوم فردا اعلام کنند.

به گزارش مهر، پیش از این سید ناصر موسوی لارگانی به مهر گفته بود که قرار است ساعت 11 امروز کمیته 5 نفر استیضاح کنندگان شامل علی اصغر زارعی، محمود نبویان نمایندگان تهران و حسن آصفری نماینده اراک، قاسم جعفری نماینده بجنورد و بنده با وزیر علوم برای پیگیری تعهداتشان به استیضاح کنندگان جلسه داشته باشند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خبر داد که در این جلسه نتیجه استعلام هایی که قرار بود وزیر علوم از وزرات اطلاعات در مورد تعدادی از معاونانش و دانشجویان بگیرد بررسی می شود. فرجی دانا در جلسه قبل قول داده بود که به نتیجه استعلام های وزارت اطلاعات در مورد معاونانش عمل کند.

عضو کمیته 5 نفره پیگیری تعهدات وزیر علوم به استیضاح کنندگان این را هم گفته بود در صورتی که وزیر علوم به نتیجه استعلام های وزارت اطلاعات در مورد معاونانش عمل نکند، استیضاح کنندگان فردا اعلام وصول استیضاح فرجی دانا را پیگیری می کنند.
 

کد N434310

وبگردی