آفتاب

فومنی: دولت قبل بیچارگی، فقر و بیکاری را به جامعه تزریق کرد

فومنی: دولت قبل بیچارگی، فقر و بیکاری را به جامعه تزریق کرد

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت احمدی‌نژاد اظهار کرد: دولت قبل تا جایی که توانست، بیچارگی، فقر و بیکاری را به جامعه تزریق کرد و با نگاه پوپولیستی اهداف خود را به پیش برده و منابع ملی ما را از بین برد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی در مراسم افتتاح دفتر حزب مردمی اصلاحات در استان لرستان، با تاکید بر اینکه "ما برای این آمده‌ایم که با کسب قدرت بتوانیم به اهداف والای خود که همانا کمال انسان‌هاست، برسیم"، گفت: وظیفه ما دفاع از حق مردم است؛ مردمی که نمی‌توانند صدایشان را بلند کنند، باید به جای آن‌ها حرف بزنیم. ما با افراط و تفریط مخالفیم و به دنبال یک حرکت اعتدالی در کشور هستیم اما متأسفانه دست‌هایی در کار است که نمی‌گذارد کشور به جایگاه واقعی خود برسد.

وی با بیان اینکه "دولت قبل تا جایی که توانست بیچارگی، فقر، و بیکاری را به جامعه تزریق کرد و با نگاه پوپولیستی اهداف خود را به پیش برده و منابع ملی ما را از بین برد"، اظهار کرد: هرکس قصد دارد وارد عرصه انتخابات شود در آغاز دم از آزادی و مردم و جوانان می‌زند، اما زمانی که به خواسته خود رسید، متأسفانه جا می‌زند و کار خاصی انجام نمی‌دهد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه "مطابق قانون اساسی ایران، هیچ‌کس حق ندارد جلوی آزادی بیان را بگیرد"، خاطرنشان کرد: آزادی موهبتی است الهی و نباید جلوی انتقاد را گرفت.

فومنی در ادامه افزود: برخی از انتقاد می‌ترسند، انتقاد از مصادیق آزادی و امری سازنده است. من انتقادی که به دولت دکتر روحانی دارم با وجودی که برای افراد سن‌بالا احترام فراوان قائلم، اما تشکیل دادن دولت سن‌بالا به درد کشور نمی‌خورد. افراد مسن باید به اتاق فکر منتقل شوند و از نیروی جوان که خلاقیت و نیروی بهتر و بیشتری دارند در کارهای اجرایی استفاده شود.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه "برخی می‌خواهند جمهوریت نظام را حذف کنند"، ابراز عقیده کرد: عده‌ای با اقدامات خود قصد دارند نام خمینی بزرگ را حذف کنند. متأسفانه در کشور ما حدود هزار نفر بین پست‌های مدیریتی می‌چرخند و جایی در این بین برای افراد توانمند نیست.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در برابر پرسشی درباره ارزیابی خود از وضعیت مجلس آینده، پاسخ داد: اگر اصلاح‌طلبان، منیت را کنار بگذارند، مجلس آینده یکدست ازآنِ اصلاح‌طلبان می‌شود.

در این مراسم میلاد سلیمی‌چگنی به عنوان دبیر حزب مردمی اصلاحات ایران زمین در لرستان و سعید نظری‌نژاد نیز به عنوان قائم مقام وی معرفی شد. علیرضا یاراحمدی نیز دبیر حزب اصلاحات مردمی در شهرستان خرم‌آباد شد.

انتهای پیام

کد N433728

وبگردی