آفتاب

شكایت انصار حزب الله از حجت‌الاسلام غرویان به دادگاه ویژه روحانیت

شكایت انصار حزب الله از حجت‌الاسلام غرویان به دادگاه ویژه روحانیت

جناب غرویان! از هم‌اکنون آماده باشید تا در محکمه دادگاه ویژه‌روحانیت از نسبت‌های زشت و وهن‌آلود و تهمت‌هایی که به برادران انصار به خاطر گناه! هنوز مرتکب نشده (امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر) روا داشته‌اید و در بوق‌های اصلاحاتی منتشر گردید پاسخگو باشید و یا مجازات شوید.

روابط عمومی انصارحزب الله در پاسخ به مصاحبه حجت‌الاسلام محسن غرویان، وی را تهدید به شكایت در دادگاه ویژه‌روحانیت كرد.

به گزارش ایلنا،متن کامل جوابیه انصار حزب الله به غرویان در پی می‌آید:

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِیدًا ﴿۷۰﴾ یُصْلِحْ لَكُمْ أَعْمَالَكُمْ وَیَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ
(قرآن کریم،س‌۳۳-ی‌۷۰و۷۱)
سخن و گفتار استوار وظیفه‌ای است که قرآن‌کریم- بلافاصله پس از مطالبه تقوا از مومنان- به آن امر می‌کند و در متون روایی معصومین-صلوات الله علیهم- نیز زبان مومن را پشت قلب اوذکر کرده‌است و بعکس شخص منافق، که به دلیل بی‌عقلی ابایی ندارد که راست و درست و حق و باطل را درهم آمیزد و از آن معجون، شبهه برای فریب گمراهان بسازد.

آقای غرویان – همان طلبه اخراجی از موسسه امام‌خمینی(ره) قم و آیت‌الله‌‌دست‌ساز رسانه‌های اصلاح‌طلب و فتنه انگیزـ اخیراً (۹۳/۵/۵) گفتگویی با پایگاه خبری دانشگاه آزاد(آنا) داشته و در آنجا سعی کرده ضمن مخاصمه با برادران جبهه پایداری، آنان را به عنوان یک گروه افراطی مورد نقدونکوهش قرار دهد. و با گذشت اندک مدتی (۹۳/۵/۱۵) به بهانه تحرکات امر‌به ‌معروفی انصارحزب‌الله همان اتهامات را بی‌کم‌وکاست و فقط با اضافه کردن نام انصارحزب‌الله و مسئله امربه‌معروف، به ریش انصار به‌چسباند؛ یاللعجب از این طرح‌دستی و هوش و ذکاوت! علیهذا مع‌الاسف عرصه‌ای برای پاسخ و امربه‌معروف نامبرده وجود ندارد اما در ساحت نهی‌ازمنکر سخنانی است که ناگزیر از ادای آن هستیم:

الف – جناب غرویان! مگر شما همان کسی نیستید که پس از مصاحبه با روزنامه اصلاح‌طلب و معلوم‌الحال شرق در سال۸۳ با زیر سئوال بردن احکام مسلم قرآن‌کریم، از طرف مراجع‌عظام قم مورد طرد و تبری قرار گرفتید و مراجع‌عظام در تماس با رئیس موسسه امام‌خمینی(ره) خواستار اخراج شما به دلیل انحراف فکری از آن موسسه شدند و پس از آن در برائت از آن "ارتداد فاحش" سخنانی برعلیه خود اقرار کردید که قلم از ذکر آن شرم دارد. آنگاه برای خواباندن سیل اعتراض علما و مومنان در مطلبی به عنوان "به خودآمدم" ابراز ندامت کردید. (مأخذ:جوابیه روانبخش به غرویان مورخ ۱۳/۴/۹۲ که در برخی پایگاه‌های خبری منتشر‌شده و هم‌اکنون در فضای مجازی قابل دسترسی و مطالعه است و هم‌اینک نیز فیلم تصویری اقرارهای غیرقابل ذکر و شرم‌انگیز شما در موسسه امام‌خمینی(ره) موجود است.)

ب – جناب غرویان! از هم‌اکنون آماده باشید تا در محکمه دادگاه ویژه‌روحانیت از نسبت‌های زشت و وهن‌آلود و تهمت‌هایی که به برادران انصار به خاطر گناه! هنوز مرتکب نشده (امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر) روا داشته‌اید و در بوق‌های اصلاحاتی منتشر گردید پاسخگو باشید و یا مجازات شوید.

ج – جناب غرویان! از ما به شما نصیحت. دلخوش کردن به تعریف و تمجیدهای اصلاح‌طلبانه چه‌بسا عاقبت خوشی نداشته‌باشد. توجه‌کن:

۱- جلال گنجه‌ای، همان روحانی که در چنبره منافقین خلق قرار گرفت و برای جذب هوادار و سمپات برای گروهک منافقین از بین جوانان مسجدی فعالیت می‌کرد و اکنون چند سالی است که گوربه‌گور است، در حالی که قطعاً وزرو وبال جنایات حول‌انگیز منافقین را به‌دوش می‌کشد و باید در یوم‌الحشر پاسخگو باشد و به درکات‌اسفل جهیم بشتابد.

۲- محسن کدیور که اتفاقاً معاصر شماست و به‌دلیل انحرافات فکری مورد اقبال و توجه اصلاحاتی‌ها قرار گرفت و عاقبت‌الامر از ظل توجهات امام‌عصر(عج) به ظل توجهات ام‌الفساد و الجنایات قرن‌حاضر، علیاحضرت الیزابت (لندن) گریخت و در پرتوی حمایت‌های استعمار کهن انگلیس مشغول شبهه‌افکنی و توهین به ‌مقدسات الهی‌است. تا چه‌وقت مرگ نکبت‌بارش فرابرسد.

ی – آقای غرویان! همانگونه که خود عاجزانه اقرار کردید "به خودآمدم" ولی پایبند نبودید اینبار واقعاً "به خودبیائید" تُوبُوا إِلَى اللَّهِ تَوْبَةً نَّصُوحًا. ما دوست و هم‌درس سابق و خیرخواه توایم.

والسلام علی من تبع‌الهدی
روابط عمومی انصارحزب الله
۹۳/۵/۱۷

کد N433542

وبگردی