آفتاب

پیام تبریک سازمان بسیج دانشجویی به‌مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک سازمان بسیج دانشجویی به‌مناسبت روز خبرنگار

سازمان بسیج دانشجویی کشور با صدور پیامی روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ»

در بیان قداست قلم همین بس که پروردگار در کتاب خود به آن سوگند یاد می‌کند و این قداست باری سنگین بر دوش فعالان رسانه نهاده است که در اطلاع رسانی و پوشش وقایع جامعه تعهد و روشنگری حقایق را فراموش نکنند.

بی تردید بزرگترین حقیقت امروز جامعه بشری در حوزه رسانه جریان‌های وارونه اطلاع‌رسانی نظام سلطه بین الملل و عدم توجه به حقوق ملت‌های مظلوم در این رسانه‌هاست. رسانه‌هایی که بیشتر ابزار و آلت دست سیاستگذاران و اربابان منفعت طلب خود هستند تا منادی حقایق جامعه.

انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود و با باز نمودن افقی جدید در همه مناسبات جهانی همواره بدنبال حقیقت جویی و عدالت طلبی بوده و هست. از این رو رسالت خبرنگاران انقلابی کشور عزیزمان ایران در گسترش پیام محوری انقلاب به جهانیان و مقابله با امپراطوری رسانه‌ای دروغین غرب بس سنگین و دشوار است، که با وجود تمامی تلاش‌های انجام گرفته در این مدت هنوز راهی طولانی در رسیدن به سرمنزل مقصود عرصه اطلاع رسانی در پیش است که با همت والا و استقامت پولادین عزیزان این مهم دستیافتنی‌تر از همیشه خواهد بود.

بی شک تلاش خبرنگاران و رسانه‌های متعهد و انقلابی نظام جمهوری اسلامی در پاسداری از اصول نه شرقی و نه غربی و پایبندی بر اصول و وظایف انقلابی خود، راه را برای سودجویان و منفعت طلبان جریانات سوء رسانه‌ای برای پیشبرد اهداف خود در معکوس جلوه دادن واقعیت‌ها بسته است، اما همواره شاهد نفوذ فرصت طلبانی در پوشش خبرنگار و رسانه در بین عزیزان رسانه‌ای بوده‌ایم که در مواردی متعدد موجب خدشه دار شدن واقعیات جامعه شده است که این موضوع هوشیاری کامل خبرنگاران عزیز و رسانه‌های متعهد کشور را می‌طلبد.

از تمامی عزیزانی که با حضور خود، در پوشش فعالیت‌های متنوع بسیج دانشجویی این یادگار امام راحل، از هیچ تلاشی دریغ ننموده‌اند و با اطلاع‌رسانی بموقع از تلاش‌های بی وقفه جوانان انقلابی دانشجو در دانشگاه‌های کشور سهم بسزایی در اثرگذاری و رشد دانشجویان بسیجی داشته‌اند، تشکر و قدردانی می‌نماییم.

روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی کشور ضمن تبریک روز خبرنگار به همه برادران و خواهران و همکاران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، از درگاه خداوند متعال سلامت و بهروزی و توفیق روزافزون در این عرصه مقدس را برای خبرنگاران متعهد و عزیز رسانه‌های انقلابی ایران اسلامی، خواستار است.»

انتهای پیام

کد N432722

وبگردی