آفتاب
به دلیل بی اعتنایی به شروط مقاومت/

حماس تمدید آتش‌بس مد نظر اسرائیل را نپذیرفت/ تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه

حماس تمدید آتش‌بس مد نظر اسرائیل را نپذیرفت/ تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه

یک مقام بلندپایه حماس صبح امروز تاکید کرد به سبب پایبند نبودن رژیم صهیونیستی به شروط مقاومت، گروههای فلسطینی تصمیم به عدم تمدید مهلت آتش بس در غزه گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مقام بلندپایه حماس پس از پایان نشستهای طولانی با میانجیگر مصری در قاهره در سخنانی تاکید کرد: پس از عدم موافقت اشغالگران صهیونیست با مطالبات گروههای فلسطینی، ما با تمدید آتش بس در غزه بر اساس شروط اسرائیل، موافقت نمی کنیم.

وی افزود: ما آتش بس را نمی پذیریم و این یک تصمیم نهایی است. صهیونیستها با رفع محاصره غزه موافقت نکردند و این یکی از درخواستهای اصلی ما در زمینه تمدید آتش بس بود.

در تحولی دیگر، منابع فلسطینی از خروج ساکنان شرق غزه از منازل خود به علت نگرانی از آغاز مجدد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی همزمان با پایان مهلت آتش بس خبر می دهند.

از سوی دیگر، این منابع از به پرواز در آمدن جنگنده های اسرائیلی در برخی مناطق غزه خبر دادند.

خاطر نشان می شود شب گذشته گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تا کنون به تمام خواسته های مشروع مقاومت تن نداده است، به این رژیم هشدار داد موشک باران مناطق صهیونیست نشین را در صورت برآورده نشدن خواسته های مقاومت از سرخواهد گرفت.

کد N432170

وبگردی