آفتاب

جشنواره نماهنگ رضوی نیاز به کار جدید و بدون تکرار دارد

جشنواره نماهنگ رضوی نیاز به کار جدید و بدون تکرار دارد

یک دکترای تفسیر قرآن گفت: خروجی جشنواره نماهنگ رضوی باید شامل حال توده مردم شود.

یک دکترای تفسیر قرآن گفت: خروجی جشنواره نماهنگ رضوی باید شامل حال توده مردم شود.

مهرداد ویس‎کرمی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، درباره میزبانی لرستان در برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی افزود: اگر این جشنواره با هدف واقعی برگزار شود، سیره اهل بیت به جامعه معرفی شده و مردم از ائمه اطهار(ع) الگوبرداری خواهند کرد.

وی با اشاره به این‌که «برخی از همایش‎ها و جشنواره‎ها صرفاً به خاطر تهیه گزارش بوده و اهم اهداف را در نظر نمی‎گیرند» بیان کرد: باید کیفیت برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی به گونه‎ای باشد که شاهد برون‎ده خروجی آن در جامعه باشیم.

ویس‎کرمی تصریح کرد: این جشنواره را به نحوی برگزار کنیم که اثرات معنوی و فواید آن شامل حال توده مردم شود چراکه امروزه کمتر به این مهم پرداخته می‎شود؛ اهداف کاربردی این برنامه را بیش از پیش مدنظر قرار دهیم.

این دکترای تفسیر قرآن خاطرنشان کرد: یکی از آفات دست و پاگیر برگزاری چنین جشنواره‎هایی، مراسمات تشریفاتی و سخنرانی تکراری است و باید این جشنواره را از چنین پیامدهایی به دور نگه داشت.

وی یادآور شد: بهتر است در برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی سال‎جاری فعالیت‎های جدید و به دور از تکرار انجام شود و برای این کار باید از همان اول هدف‎گذاری مشخص داشت.

ویس‎کرمی اظهار کرد: نباید در این همایش‌‎‎‎ها با صرف هزینه بیت‎المال، فرصت‎سوزی کرد بلکه باید سیره ائمه اطهار را پررنگ‎تر از قبل در جامعه تبیین کرد تا گره‎های کار استان باز شود.

انتهای پیام

کد N432109

وبگردی