آفتاب

همسر شهید رضایی‌نژاد: سران حقوق بشر گزینشی برخورد می‌کنند

همسر شهید رضایی‌نژاد: سران حقوق بشر گزینشی برخورد می‌کنند

همسر شهید رضایی نژاد اظهار کرد: حق همیشه پیروز است و باطل همواره رفتنی است و چون باطل رفتنی است لذا نمی‌تواند علیه حق قیام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، «شهره پیرانی» همسر شهید رضایی‌نژاد در یادواره شهید «داریوش رضایی‌نژاد» دانشمند هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: شهادت از برترین و مقدس‌ترین معارف الهی است و آن گاه که انسان همه وجود خود را به درگاه الهی تقدیم می‌کند به بالاترین مقام در نزد خدا رسیده و نظر می‌کند به وجه الله.

وی با بیان اینکه سخن گفتن از شهادت سخن گفتن از یک آرمان و یک تفکر است که به اندازه تاریخ بشریت قدمت دارد، افزود: ایستادن در برابر ظلم، استکبار و به سوی آینده پیش رفتن کار هر کسی نیست.

پیرانی اضافه کرد: تمدن و خشونت در تضاد با یکدیگر هستند و در دنیای امروز سردمداران حقوق بشر از هر وسیله‌ای برای پیشبرد اهدافشان استفاده می‌کنند از جمله آن می توان به ترور شخصیت‌ها و دانشمندان اشاره کرد.

همسر شهید رضایی‌نژاد همچنین با اشاره به اینکه غربی‌ها به ویژه آمریکا از رژیم جعلی اسراییل حمایت کرده و از کشتن مردم مظلوم و بی گناه فلسطین حمایت می‌کنند و به این رژیم غاصب تسلیحات نظامی می‌دهند، تصریح کرد: این رفتارها این سوال را در ذهن هر انسانی متبادر می‌کند که آیا این حرکات غربی‌ها رعایت حقوق بشر است؟

وی خاطرنشان کرد: آمریکا خشونت آمیزترین تجاوزات را به خاک سایر کشورها انجام می‌دهد که این رفتار نمونه عینی نقض حقوق بشر است.

پیرانی با اشاره به سکوت مجامع عربی در قبال کشتار مردم غزه تاکید کرد: باید دادگاهی برای این ظالمان تشکیل داد و آنها را محاکمه کرد و از همه بدتر اینکه در دنیای امروز دادگاه‌های دفاع از حقوق بشر وجود دارد که فقط نهادهای ساخته دست غرب هستند و اصلا بویی از حقوق بشر نبرده‌اند.

همسر شهید داریوش رضایی نژاد عنوان کرد: دلیل اینکه دنیای جرم منطق سران مستکبر غرب را سرلوحه خود کرده به خاطر این است که ظرفیت حق در آن وجود ندارد و امروز مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند و از برخی از کشورهای مسلمان منطقه هیچ صدایی شنیده نمی‌شود که غربی‌ها از این سکوت اعراب مرتجع در عجب هستند.

وی با بیان اینکه مسئله غزه مسئله یک سرزمین و جغرافیا نیست بلکه مسئله بشریت و انسانیت است و امروز این مسئله شاخص پایبندی به اصول انسانی است گفت: جنایات اسراییل فقط جنگ یهود و مسلمان نیست بلکه جنگ علیه انسانیت است که این بار به دلیل توسعه شبکه‌های اجتماعی، چشم مردم جهان به این جنایات اسراییل بیش از پیش باز شده است .

پیرانی سازمان ملل را ابزار دست آمریکا و منافع آمریکا را اصل صدور قطعنامه‌های این سازمان دانست و ابراز کرد: اخلاق تحت تاثیر منافع قدرت‌هاست و کشور ما وقتی می‌تواند از خود دفاع کند که در روابط بین الملل قدرت سیاسی و اقتصادی داشته باشد تا بتوانیم از نفوذ بیشتری برای حل بحران‌ها برخوردار باشیم.

همسر شهید رضایی نژاد اظهار کرد: خون شهدا غیرقابل بخشش و گذشت است و باید گفت که حق همیشه پیروز است و باطل همواره رفتنی است و چون باطل رفتنی است لذا نمی‌تواند علیه حق قیام کند .

وی اضافه کرد: زنان و کودکان زیادی در غزه به شهادت رسیده‌اند و مردم مظلوم غزه در محاصره غیر انسانی خیلی زجر می‌کشند که اینها ماهیت اسراییل را بیش از پیش روشن کرده است و سران اسراییل را باید محاکمه کرد که البته نباید فراموش کرد که سران حقوق بشر گزینشی برخورد می‌کنند .

پیرانی یادآور شد: مقاومت یک خاصیت بزرگ معنوی دارد که اسراییل هر چه بیشتر فشار بیاورد مقاومت را سربلندتر می‌کند.

همسر شهید رضایی نژاد در پایان عنوان کرد: خانواده شهدای فلسطین خون عزیزان خود را فراموش نمی‌کنند و به ازای خون عزیزانی که از دست داده‌اند سرنوشت بلند و با سعادتی کسب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا آرمیتا رضایی‌نژاد دختر شهید رضایی‌نژاد نیز در این مراسم پیام مقاومت و آزادگی دختران شهدا را به زبان فارسی و انگلیسی به گوش جهانیان رساند.

گفتنی است که در شروع این مراسم حجت الاسلام والمسلمین «جواد نوری» رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان ایلام نیز با بیان اینکه امروز غزه دیروز ایلام در دوران جنگ تحمیلی است افزود: شهر ایلام در دوران 8 سال دفاع مقدس 170 بار بمباران شده است.

انتهای پیام

کد N432095

وبگردی