آفتاب
نماینده لنگرود خبر داد

مراحل اولیه ایجاد پالایشگاه نفتی در لنگرود

مراحل اولیه ایجاد پالایشگاه نفتی در لنگرود

نماینده لنگرود با اشاره به ایجاد پالایشگاه نفتی در شهرستان لنگرود، گفت: باید بتوانیم با جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، استان را تقویت کنیم و باید فارغ از بروکراسی‌های اداری با دید تقویت به بخش خصوصی بنگریم و فضایی ایجاد کنیم تا مشکل اشتغال و معضل بیکاری در استان حل شود.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، درخصوص ساخت مسکن ‌مهر لنگرود اظهار کرد: با توجه به تعویض دولت‌ها، اما خوشبختانه تغییری در احداث ایجاد نشد و از نظر واحدها بیشترین تعداد متعلق به شهرستان لنگرود است.

وی افزود: 2 هزار و 40 واحد تعداد واحدهای این سایت است که طی دو فاز تعداد 896 واحد تحویل داده شده و اکنون تعدادی از خانوارها نیز ساکن هستند که البته طی هفته دولت بطور رسمی افتتاح می‌شوند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به کمی تعداد متقاضیان همچنان پروژه مسکن مهر پیشرفت بالای 70 درصد دارد اما از مردم گیلان دعوت می‌کنیم که در صورت تمایل می‌توانند ثبت‌نام کنند و البته این سایت از نظر چشم‌انداز منحصر به فرد است.

نماینده مردم لنگرود با اشاره به ایجاد پالایشگاه نفتی در شهرستان لنگرود، گفت: بحث پتروشیمی توسط یکی از شرکت‌های مطرح شده در مراحل اولیه مطالعاتی است که در صورت وقوع پالایشگاه فرآورده‌های نفتی تا حدودی مشکل اشتغال شهرستان و استان حل می‌شود.

لاهوتی با اشاره به اینکه دولت 500 هزار نفر نیروی انسانی اضافه دارد، بیان کرد: باید بتوانیم با جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، استان را تقویت کنیم و باید فارغ از بروکراسی‌های اداری با دید تقویت به بخش خصوصی بنگریم و فضایی را ایجاد کنیم تا مشکل اشتغال و معضل بیکاری در استان حل شود.

انتهای پیام

کد N431929

وبگردی