آفتاب

رحمانی فضلی، آخوندی و نعمت‌زاده به مجلس می‌روند/ جمع‌بندی گزارش خودرو در کمیسیون صنایع

رحمانی فضلی، آخوندی و نعمت‌زاده به مجلس می‌روند/ جمع‌بندی گزارش خودرو در کمیسیون صنایع

فارس نوشت:

وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور می‌یابد.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسات قرار است طرح اصلاح ماده ۱۳۲ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و نیز طرح اساسنامه شرکت ملی نفت ایران را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

جمع‌بندی گزارش خودرو برای ارائه به صحن علنی مجلس در دستور کار یکشنبه آتی این کمیسیون قرار دارد.

روز سه‌شنبه محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به سؤالات مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود، امیر خجسته نماینده همدان و فامنین، موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد، حسن کامران نماینده اصفهان و محمدمهدی مفتح نماینده تویسرکان راهی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شود.

گزارش وضعیت صنعت آلومینیم کشور هفته آینده برای ارائه به صحن علنی مجلس در این کمیسیون مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

همچنین وزرای کشور و راه و شهرسازی هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان مجلس در کمیسیون برنامه و بودجه خانه ملت حضور می‌یابند.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسات قرار است طرح‌های اصلاح ماده ۱۱۳ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و نیز تأمین آب کشاورزی و شرب فلات مرکزی، شرق و جنوب شرق ایران را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

انتخاب و معرفی اعضای ناظر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌ها، رسیدگی به سؤال محمود نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و بررسی پرسش مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود از عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

روز سه‌شنبه نیز مسئولان ذی‌ربط برای ارائه گزارش عملکرد بندهای (ق) و (ک) تبصره(۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور در این کمیسیون حضور می‌یابند.

کارگروه عمومی و دفاعی کمیسیون روز یکشنبه رسیدگی به تفریغ بودجه سال ۱۳۹۱ کل‌کشور در حوزه وزارت راه و شهرسازی را ادامه می‌دهد و کارگروه اقتصادی روز دوشنبه بررسی چگونگی تخصیص منابع بانکی، رسیدگی به طرح برنامه و بودجه و بررسی تحول نظام بانکی را ادامه می‌دهد.

روز سه‌شنبه نیز رسیدگی به منابع و مصارف بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور (عدم تحقیق برخی از درآمدهای پیش‌بینی شده) در این کارگروه بررسی می‌شود.

 

17503

کد N431736

وبگردی