آفتاب

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور: دولت در التهابات حضور نخواهد یافت

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور: دولت در التهابات حضور نخواهد یافت

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود در توئیتر، «التهاب‌زایی از طریق تحریک افکار عمومی» را روشی نامناسب دانست و نوشت: دولت در شرایط خطیری اداره کشور را به دوش کشیده و به پشتیبانی و حمایت ملت نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حمید ابوطالبی نوشت: این اقدامی ناپسند است که اگر دولت حاضر به حضور در التهاب‌زایی‌ها نشد، جامعه را ملتهب کرده و بکوشیم تا فشار افکار عمومی را بر دولت افزایش دهیم.

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور، تحریک افکار عمومی و ایجاد ناامیدی برای خدشه‌دار ساختن آرامش و امید را، که به گفته وی بزرگترین دستاورد کشور در انتخابات غرورآفرین سال گذشته است، سیاستی ناکام دانست و نوشت: چرا در آستانه یک‌سالگی دولت، عده‌ای به این فکر افتاده‌اند که برخی اقدامات در مورد زنان و مردان یا بعضی سخنان خلاف اخلاق و شرع و ... ضرورت جامعه ما است؟

ابوطالبی در ادامه، این افراد را با عنوان "دوستان گرامی" مخاطب قرار داده و نوشته است: هر جامعه‌ای مسائل بیشماری دارد که هر روز می‌توان آن را دستکاری نمود و برای مردم التهاب آفرید. می‌توان با دست زدن به اقداماتی و یا حمایت از موضوعاتی، تلاش کرد تا دولت را مجبور به تبعیت نمود؛ اگرچه این خیالی باطل باشد.

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور بار دیگر با مخاطب قرار دادن این افراد با عبارت دوستان گرامی، نوشت: این روشی سازنده برای دلسوزی در امور مردم و کشور و یا دین و دولت نیست! و مطمئن باشید دولت در این التهابات حضور نخواهد یافت.

انتهای پیام

کد N431299

وبگردی