آفتاب

مقام سابق اطلاعات قطر: حمدبن جاسم جاسوس آمریکاست

مقام سابق اطلاعات قطر: حمدبن جاسم جاسوس آمریکاست

فارس نوشت:

یکی از بنیانگذاران سرویس اطلاعاتی قطر، ضمن اشاره به فعالیتهای خرابکارانه آمریکا و قطر در منطقه، نخست وزیر سابق قطر را جاسوس واشنگتن اعلام کرد.
یک مقام قطری در جریان حضور در یکی از برنامه های شبکه «الحیاة» مصر، ضمن افشاگری درباره ماهیت فعالیتهای خرابکارانه قطر، «حمد بن جاسم» نخست وزیر و وزیر امور خارجه سابق این کشور را جاسوس آمریکا در منطقه دانست.

به گزارش پایگاه خبری «بوابة الاهرام» مصر، «محمود منصور» یکی از بنیانگذاران سرویس جاسوسی قطر با بیان اینکه قطر، شیطان ملعون در میان ملتهای عرب است تاکید کرد که حمد بن جاسم شیطان بزرگ است.

وی ضمن اشاره به اینکه مصر در بنیان نهادن سرویس جاسوسی قطر نقش مهمی را ایفا کرده است، گفت: مصر سرویس جاسوسی قطر را در نیمه دهه هشتاد بنیان نهاد و بسیاری از عناصر آن را مصر پرورش داد.

منصور با بیان اینکه سرویس جاسوسی قطر از وظیفه خود برای حمایت از امنیت داخلی کشور منحرف شده و به نابودی کشورهای عربی روی آورده است، افزود: حمد بن جاسم، جاسوس آمریکا در منطقه است و در ازای این مسئله، حقوق ویژه ای از این کشور دریافت می کند.

وی گفت: آمریکا برای اینکه نفت کشورهای عربی را چپاول کند دست به انجام چنین اقداماتی می زند و سرویس جاسوسی قطر نیز این کشور را یاری می کند.

منصور ادامه داد: آمریکا سه پایگاه را در قطر بنا نهاده و هیچ کس در دولت قطر نمی تواند مانع از فعالیت این پایگاهها شود.

به گفته وی، حمد بن خلیفه آل ثانی امیر پیشین قطر در کودتا علیه پدر خود حمد بن جاسم نیز به آمریکا کمک کرده است.

منصور با اشاره به اینکه قطر در تلاش بوده است که از وی برای تخریب مصر در ارتش قطر استفاده کند، تاکید کرد که آمریکا با منابع مالی خود در فتنه افکنی و بی ثباتی در کشورهای عربی استفاده می کند.

26149

کد N430563

وبگردی