آفتاب

تصاویری از درگیری ارتش سوریه با داعش در مرز لبنان و کشته شدن ابوالحسن فلسطینی

تصاویری از درگیری ارتش سوریه با داعش در مرز لبنان و کشته شدن ابوالحسن فلسطینی

ارتش سوریه با اجرای عملیات موفقیت آمیز شماری از عناصر گروه های مسلح و تروریستی از جمله ابوالحسن الفلسطینی، از سرکرده های داعش درمرزهای لبنان را به هلاکت رساند.

 

 

 

"دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم روز چهارشنبه از سوریه گزارش داد، عملیات ارتش این کشور نزدیک مرزهای لبنان و هلاکت "ابوالحسن الفلسطینی" سرکرده گروه تروریستی داعش در قلمون - یعنی همان کسی که اولین بار برای حمله به مراکز ارتش لبنان درعرسال فراخوان داد - در سر تیتر اخبار رسانه قرار گرفت.
بنابر این گزارش، ارتش سوریه کاروانی از تروریستهای جبهه النصره در قلمون را که برای حمایت از تروریستهای عرسال در حرکت بودند، در مسیر هدف قرارداد.
یگانهای ارتش سوریه و دفاع ملی با عملیات غافلگیر کننده توانستند بر تعدادی از باغ ها و مزارع منطقه الطباخ در غوطه شرقی در دمشق مسلط شوند و پیروزی های مهمی به دست آورند.
یکی از فرماندهان عملیات ارتش سوریه در گفت وگو با خبرنگار العالم تأکید کرد: نیروهای ارتش سوریه با دورزدن تروریستهای مستقر در باغ های منطقه دیر العصافیر، توانستند به این منطقه نفوذ کنند و این عملیات بدون تلفات جانی برای سربازان، به پایان رسید.
منابع نظامی، عملیات سریع و موفقیت آمیز ارتش سوریه را که به هلاکت تعدادی از عناصر مسلح و عقب نشینی بقیه آنان به سوی منطقه دیر العصافیر منجر شد، موفقیت آمیز توصیف کردند.
این مناطق ازمهم ترین مراکز تجمع تروریستها در شهر الملیحه بود.
یکی از نیروهای سوری به خبرنگار العالم گفت: ارتش طی چند ساعت توانست کاملا مزارع الطباخ را تحت تسلط خود درآورد و تعداد زیادی از تروریستها را به هلاکت برساند.
در منطقه جوبر که نزدیکترین نقطه به دمشق است، درگیری های شدیدی میان ارتش سوریه و تروریستها درچندین محور در جریان است به گونه ای که ارتش به چندین منطقه تجمع گروه های مسلح که از آنجا خمپاره شلیک می کردند، واکنش نشان داد و دو سکوی پرتاب موشک افرار مسلح را نیز منهدم کرد.
خانم دارین فضل خبرنگار شبکه العالم خاطرنشان کرد: بمباران شهرک های مسکونی با خمپاره و موشک، نشانه ناتوانی گروه های مسلح از محقق کردن اقدام نظامی در برابر حلقه محاصره ای است که ارتش به دور آنان کشیده است.
گفتنی است آتش بس بشردوستانه که قرار بود 24 ساعت در عرسال لبنان برقرار شود ؛ پس از اقدام افراد مسلح و تروریستی داعش در حمله به یکی از پایگاه های ارتش لبنان در منطقه البلده لغو و ساکنان این منطقه نیز از خروج آنان از این منطقه جلوگیری کردند.

26149

کد N430558

وبگردی