آفتاب

بیانیه جمعی از اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور در حمایت از مردم غزه

بیانیه جمعی از اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور در حمایت از مردم غزه

جمعی از اساتید و دانشجویان شرکت کننده در هشتمین همایش اساتید و ایرانیان خارج از کشود در حمایت مردم غزه بیانیه ای منتشر کردند .

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

حملات جنایت کارانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اشغالی، بویژه باریکه ی غزه، مقارن با توحش های جهل و حقد آمیز گروه های تکفیری در منطقه خاورمیانه، موجبات تاثر قلوب مسلمین جهان و هر انسان آزاد اندیشی است. حملات اخیر رژیم خون آشام و کودک کش صهیونیستی و حمله به ماوا و مسکن مسلمانان روزه دار، تخریب مدارس تحت پوشش سازمان ملل، اذعان و افتخار به هدف گرفتن کودکان فلسطینی و قلدری در برابر جوامع بین المللی، به روشنی خوی جنایت کارانه این غده سرطانی را آشکار ساخته است.

ما، اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور ضمن محکوم نمودن اقدامات نژاد پرستانه و نسل کشی رژیم صهیونیستی، و حمایت همه جانبه از برادران مسلمانمان در فلسطین عزیز، خواستار اقدامات شایسته و بایسته مجامع مسٔول جهانی، نهادهای منطقه ای به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی و سران کشور های مسلمان در تحمیل و تنبیه این رژیم در جهت توقف کشتار کودکان، غیر نظامیان، تخریب زیر ساخت های نوار غزه، عقب نشینی بدون قید وشرط از مرزهای آن و شکستن محاصره نوار غزه می باشیم.

همچنین از سران کشور های اسلامی بویژه مصر و اردن انتظار داریم در تامین مایحتاج ضروری و معیشتی مردم بی دفاع غزه همکاری نموده و نسبت به گشایش گذرگاه رفح اقدام عاجل نمایند. این بیانیه از دوستان استاد و دانشجوی خارج از کشور و افراد صاحب نفوذ علمی نیز انتظار دارد تا با همه ی توان از امکانات مادی و ظرفیت های معنوی و فکری خود برای محکومیت این اقدامات و ایجاد فضای فکری و رسانه ای ضد جنگ و خشونت بر ضد رژیم صهیونیستی استفاده نمایند.

انتهای پیام

کد N430374

وبگردی